Erkek arkadaşım "senin yanıma gelmeni istemiyorum" diyerek ayrıldı. Neden sizce?

Uzun suredir aslinda toxiklesen bir uzak mesafe iliskimiz vardi. Sebebi ilgisizligi hic arayip sormamasiydi. 1 yillik iliskimiz vardi ve en son yanina gitmeme 1 gun kala, seni istemiyorum ve yanima gelmeni istemiyorum diyerek ayrildi.

kafamda artik tamamen bitirdim bu sozuyle ancak dusuncelerinizi ogrenmek istiyorum durumla alakali sadece

Erkek arkadaşım "senin yanıma gelmeni istemiyorum" diyerek ayrıldı. Neden sizce?
Cevapla