Flörtüm olsa bende mesaj atarım onun atmasını beklememe gerek yok ki.. Veya trip atarım niye yazmıyorsun diye. Telepati falan zahmetli işler. Ayrıldığın veya henüz flört bile olamadığın biri vardır belki onun için yapılır
Başka bi yorumda inandığını gördüm bilseydim daha farklı davranırdım. Ben kendim için değil aynı evde yaşadığım kişi için yaptım onlara yardım etmeliydim mesela gelip gidip ondan bahsediyodum tam konuştuğumda arıyodu Bir tesadüf iki tesadüf on kereden fazlasının tesadüf olduğunun düşünmüyorum Yani çok yöntem var hepsini burdan anlatamam sana sadece şunu söyleyebilirim internette yanlış çok bilgi var her gördüğünü deneme bi tane kanal kendine bul onla ilerle, ben uzun süredir böyle çekiyorum istediklerimi hem de kafamı doldurmuyorum gereksiz laflarla İnanmıyorum diyenler ayrı bi kafa onlara artık açıklamıyorum ne kaçırdıklarının farkında değiller düşüncelerimizin gücü olduğunu bilmiyolar
Telepatiyle rüyasına girme şeyi yaptım 2 gün sonra mesaj attı seni rüyamda gördüm diye hatta görmesem mesaj atmıycaktım dedi, bir kere de mavi kalem ritüeli yapmıştım eski sevgilime geri döndü
nasıl bişi banada öğretin mesaj atsın telepati yöntemi ile ona duyduğunuz özlemi hssedebiliyormuş diye okudum ama ne kadar doğru bilemedim özlemiş olsaydı mesaj atardı dimi ama