Hiç gerçekten mesaj sohbetinize bile girmenin rahatlattığı, güvenli alan bellediğiniz biri oldu mu?

Soru sığmadı... O kadar ki sadece sohbete girmenin bile size huzur sağladığı, güvenli alanınız hissettirdiği için girip mesajları okuyup rahatlamak ya da üzgünseniz ağlamak...

Hiç gerçekten mesaj sohbetinize bile girmenin rahatlattığı, güvenli alan bellediğiniz biri oldu mu?
Cevapla