İçinde bulunduğun mevcut ilişkin ile sadece günü kurtararak an'ı mı yaşıyorsun yoksa geleceğinizi şekillendirmenin planlarını mı yapıyorsun


Hiç ilişkim olmadı şuanda da bir ilişkiye sahip değilim. ama olsaydı tabi ki en çok anı yaşardım yani sanki yarın bir daha göremeyecekmiş gibi son gün gibi aşık olurdum ve sevgilimi severdim. ama plan yapmayı da ihmal etmezdim zaten birlikte planlar yapardık
Herkese anı yaşamalarını tavsiye ediyorum. Gelecekte yaşamak bugünü öldürmek demektir.
Anı yaşamak en güzeli..
Peki en başında kesin ve net bir şekilde bir geleceğin olmadığını bildiğin biri ile de an'ı yaşamaya devam eder misin?
Cevap
14Cevap
Anı yaşıyorum, gelecek gelecek mi belli değil
Gelecek yok,
Anı şuursuzca yaşıyorum.
Anıda yaşarım, ilişki içinde olduğum kadınla gelecek planlarımızıda yaparım.
Gelecek için planlar yapıyorum.
Alternatif imkanları, iş, vb..
Anı yaşarım.. yarın olur ben olmam ben olurum yarın olmaz..
Bi ilişkim olsaydı bu sorunun cevabını düşünürdüm
Kul plan yaparken kader gülermiş ne kadar plan yapsam da boş
Hayat karşımıza ne çıkarır Bilinmez
Ciddiyim ama anın da tadını çıkarıyoruz
Gelecek görecelidir o yüzden anı yaşarım
Geleceğime yön vermeye çalışıyorum🙏☘🦋☕
Anı yaşamak istemiştim
Anı yaşarım
Akışına göre
Şu an anı yaşıyorum.
Ne diyorsun ne ilişkisi
Anı yaşarım ileri giderse düşünürüz
Anı yaşamak ve ileriye taşımak.
İkisini de yapmakta yarar var:)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?