Aileme çok önemli şeyleri bile söyleyemiyorum ve kendimi fazlalık gibi hissediyorum. Nedeni nedir?

Küçükken de böyleydim okulda ne yaptığımı arkadaşlarımı falan aileme anlatamazdım. Onlar mı benimle ilgilenmezlerdi ben mi anlatmazdım bilmiyorum biraz içedönüğüm belki ben anlatmadım. Ama şu an hayatımda çok önemli şeyler var ve aileme anlatamıyorum. Sürekli hastaneye gitmek zorundayım son gittiğimde doktorlar kendi arasında tartışmıştı ben varken. ameliyat olmam gerekiyormuş bazıları da genç falan dedi. Karar verince aileme anlatırlar ama bence benim bunu söylemem gerekiyordu. Uzun süreli zor bi ameliyat. Ailem eve gelince doktor ne dedi nasılmış durum falan dedi ben her zaman ki gibi iyi diyip geçiştirdim. Söylemek istiyorum aslında ama söyleyemiyorum kaynadı artık söyleyemem. Neyse bide evde kendimi sürekli yük ve fazlalık gibi hissediyorum bunun nedeni nedir? Çok kötü istiyorum ciddi ihtiyaçlarım için bile ailemden para isteyemiyorum. Bu benimle mi ilgili ailemle mi?

Aileme çok önemli şeyleri bile söyleyemiyorum ve kendimi fazlalık gibi hissediyorum. Nedeni nedir?
Cevapla