Aramızın soğuk olduğu sevgilime son günlerde hep ben yazıyorum, bugün yazmadı yazsam mı?

Sevgilimle aramız 2 haftadır kötü, ben son ayda fazla tartışma çıkardım fazla abarttım olayları, neyse en son bitirmemizin doğru olacağını söyledi felan oysaki 8 aydır ilişkimizde hep o koştu peşimden.

Devam ettik, ama böyle de onu kazanıcam diye boşa mı çabalıyorum bilmiyorum. Dünkü konuşmalarımızda benle ilgilendi felan ama bugün yazmadı hiç. Yazmaya konusunda kararsızım. Acaba yazmazsan tamamen mi koparız? Ben mi koşmalıyım?

Aramızın soğuk olduğu sevgilime son günlerde hep ben yazıyorum, bugün yazmadı yazsam mı?
Cevapla