Dün benim bir arkadaşım ve onun bir arkadaşı ile kahve içmeye çıktık
Normalde bana yapışık yaşayan adam elini elime sürmedi
Tek teması saçıma dokunmak oldu bir kere
Neden bunu yapıyor ya da yapıyorsunuz?
Dün benim bir arkadaşım ve onun bir arkadaşı ile kahve içmeye çıktık
Normalde bana yapışık yaşayan adam elini elime sürmedi
Tek teması saçıma dokunmak oldu bir kere
Neden bunu yapıyor ya da yapıyorsunuz?
Kendini zayıf göstermek istememiş. Sevgiliye düşkün görünmek zayıflık olarak görülüyor bazı insanlar tarafından. Bak ben çok da meraklı değilim sevgili olmaya çok cool biriyim havaları.
Yanlarında hayatım, suyum, buyum diye açıyor telefonları
7/24 benimle
Hanımcıyım diyip duruyor ama tavır bu
Evet 😭
Sinmedi ama seviyorumda
Kararsızım 🥲
Konuştum şimdi
Arkadaşımdan çekindiğini söyledi
Açıklaması olduğu müddet sorun değil
Tabiii mantıklı bir açıklama
Cevap
2Cevap
Olabilir ya, arkadaş ortamında rahat edememiştir
Normalde dibinden ayrılmıyor çocuğun
Her telefonda bizimle
Millet içinde kadın sevilmez. Doğru olanı yapmış.
Arkadaşı erkek mı kız mı
Erkek
ben çok hanımcı bırı degılım. Cool ve karızmatıgım. Bır de arkadaşı sap veya ayrılık acısı çekıyorsa veya sevgılısı yoksa kıskanmasın üzülmesın dıye de yapmış olabılır.
Ikıncısıyse ıyı bır arkadaş aynı zamanda
Çocuğun hoşlandığı ama vazgeçtiği biri varmış
vazgeçmemıştır vazgeçmek zorunda kalmıştır. Muhtemelen sevgılın ıyı bırı düşüncelı. Arkadaşın üzülmesın kıskanmasın dıye böyle olmuştur
Bunalım içindeyim konuşmaları yaptı sorunca
Anlam veremiyorum
Utanıyoruz sevgilimizden
Sokakta el ele dolaşıyor ve taşıyor
O zaman utanmıyor da bu durumda utanıyor
Evet arkadaşlarımızla çok şey paylaştığımız için onlar farklı oluyor
İlişkiye başlamadan tüm çevresi beni gördü, konuştu
Şimdi mi utanıyor oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?