Nasıl söylemem lazım kesin kararlı olduğumu anlaması için?

Merhaba 2 yıllık bir iliskim var artık bana karşı çok ilgisiz hafta da bir anca görüşüyoruz gün içinde mesajlasiyoruz oda çok fazla değil defalarca konuştum görüşemiyoruz zaman ayirmiyorsun ilgisizssin diye tamam diyor ayiracagim diyor ama hep aynı düzelmiyor varsa yoksa ya arkadaşının dükkanında oturuyor ya oyuna gidiyor ya da evde uyuyor ya da video izliyor ayrılmak istediğimde kabul etmiyor özür dilerim diyor ama değişen bisey yok seviyorum sevmesem asla böyle biri hayatımda olamaz ama artık konuşmakta ise yaramaz çünkü sürekli aynı sorun ne onda etkili oluyor nede bende ben utanıyorum kendimi kötü hissediyorum hep aynı konuyu konuşmaktan kendimi kötü dirdirci hicbirseyden memnun olmayan biriymişim gibi hissediyorum ama inanın öyle biri değilim azla yetinmeyi biliyorum ama onuda göremiyorum artık biraz ara verelim demek istiyorum ama nasıl bir konuşma yapmam lazım kusura bakmayın uzun oldu
Nasıl söylemem lazım kesin kararlı olduğumu anlaması için?
Cevapla