Eski sevgilimle "iyi ki bitti pastası" kesmek yeni sevgilime ayıp olur mu?

şu an ki sevgilim kıskanç birisi değil veya cinsiyetinde ki kızların çoğu gibi trip atan birisi değil yanlış bişey yaparsam bana söylemek yerine kendi içinde yaşıyor büyük ihtimalle bu pastayı kesmemi istemezse de söylemez sizce kesmem ayıp olur mu
Eski sevgilimle "iyi ki bitti pastası" kesmek yeni sevgilime ayıp olur mu?
Cevapla