AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
İtaatkar s*KS kölesi oldukları için ve tabi ki tam bir gold diggerlar ve de beyim ne derse ocular korkunç bir kafa. Üstelik slav köle kelimewsinden türemiştir bu halk asi değil bu yüzden. Ama bir de Türk kadınlarına gelelim ortaçağda kadınlar mal olarak görüldüğü zamanda kadınlar Türk kadınları ata binip savaştığı için hiç etek bile giymedi şalvar giyiyorlardı bu yüzden asi ve dediğim dedik yapıdalar bu yüzden tercih ediliyorlar.
Sağlıklı bir ilişki için uyum olması lazım dediğim dedik oldun mu kavgalar ve ayrılık kaçınılmaz o yüzden slave ler iyidir
Ayrıca gold diggerler in en çokları bizim kızlarda bulunuyor şu an
yaa Allah aşkına dünya çapında Gold digger olarak tanına köylü Ruslar burada tatava yapma. Git araştır Türk kadınları tanınmıyor üstelik dünya çapında feminizim çoğaldığı için Türkiyede de arttı bu bilinç. Ama Ruslar hala aynı kafa seks köleleri midem bulanıyor o tiplerden.
Onlyfns a bak bakalım son zamanlarda kim rekor kırmış bırakın bu kör gibi savunmayı Rusya’nın nüfusunuda baz al karşılaşırırken
143 milyon rus var yarısından fazlası zaten kadın bu 70 milyon ediyor Tr nin nüfusu zaten 85 milyon 40 milyon kadın var Tr de ona göre hesapla
Ekonomi b*kta ondan iyi yapıyorlar sanki Türk erkekleri iffet harikaları da burada kadınlara laf ediyorsun.
Ya ben erkekleri savundum mu sana slk slk yorum yapıyorsun erkekler daha beterler zaten hepsi için demiyorum ama çoğunluğu kızı düşüreyim yatağa kadar sonrası yok zaten kızlarda farklı kafada değil birbirlerini agırlıyorlar ekonominin kötü olması namusunu bozman anlamına gelmez ama kimseye anlatamazsın bunu umrumda da değiller ne isterlerse yapsınlar
Hem diyorsun ki Ruslar daha beter sonra diyorsun ekonomi bktan o yüzden iyi yapıyor bizimkinler sizde biliyorsunuz da kabullenmiyorsunuz :)
bak tatlım bunu savunmuyorum ama sana şunu diyeyim bebiş. Halkın refah seviyesi azaldıkça suç oranı artar. Ben böyle dedim diye savundum sanma bu durumdan bende rahatsızım. Böyle şeyleri de hiç sevmem. Ama fakirlik insana her şeyi yaptırır. y*ldaş rosita kitabını okurken adam eşini satıyordu annesi kızını. İlk okuduğumda şok olmuştum. Bu olaylar gerçek burada Peruda oluyor. Ama sana şunu7 diyeyim açlık insanın bütün etik değerlerini yok eder. Tayland ta neden s*KS ticareti var sebebi ekonomi. Türkiye nin ekonomisi afrika ülkelerinden bile kötü arkadaş. Ben geçen eminönüne gittim nası bakıyorlar ki zaten s*KS turzimi artacağını tahmin ediyordum o da oldu. Üstelik gold digger ın onlyfns ın gold diggerla alakası yok karşıda ki erkeği sağmak demek onltfnsta bedenini satıyorsun arada fark var.
Yani Türk kadınlarının adı da şeyi çıktı asabım bozuluyor. avrupalıların bakışlarını görsen zaten dediğimi anlarsın. iğrenç yaa.
İngilizcem var biliyorum gold digger la onlyfns arasınadaki farkı, sağılacak erkek bulsalar onuda yapıyorlar zaten ama baktılar yok yok ona yöneliyorlar belli zaten üç aşagı beş yukarı böyle onu demek istedim, ayrıca bak benim babam zamanında çok büyük iş insanıydı bir paralar batırdı aklın hayalin durur beş kuruş paramız kalmadı yemin edebilirim bazen cepte ekmek parası bile olmuyordu o zamanlar bile dik durmayı tercih ettik, arkadaşlarım kızlarla takılırken ben sabah 5-6 da iş başı yapıyordum ama yinede illegale pis işlere bulaşmadım. şu an çok şükür eski varlıklı halimize dönmemize az kaldı ama bu geçen sürede boynumu eğdirecek şey yapsaydım o benim ayıbım olurdu herkes hakettiği hayatı yaşar, ben kötü yollardan kazanıp hemen toparlayamaz mıydım? Çok basitti ama yapmadım şu an başım dik, ama bu farkı o işleri yapanlar anlayamaz anlatma zahmetinde de bulunmam
Yahu ben iyi yapıyorlar demiyorum kimseyi de yargılamıyorum ama kadınlar ve erkekler aynı değildir. Çocuğu aç olan bir kadın her şeyi yapar. ben buna inanıyorum ve de o durumda olan biri için doğru ve yanlış yoktur. Bu duruma insanları getiren insanlar bence hatalılar. Gazetecilik istiyorum bu yüzden çok araştırıyorum. Ve ben kendi gözlerimle gördüm bebeğini bez alamadı diye dilenmek zorunda kalan kadını. Çok kötü hissetimiştim.
Ya da işsiz olduğu için kendini asan. ya da zorunda kaldığı için escort olan bunlar az buz örnekler değil.
Frekanslar uyuşmuyor seninle 😂 o ekmek parası bulamayıp, mecbur kalıp yapanları tenzih ediyorum ama eli ayağı tutuyorsa yine bir işte çalışıp hayatını idame ettirecek bir şeyler kazanır ekonomiyi de savunmuyorum yanlış anlama, benim genel olarak bahsettiğim modeller gözünde canlanması lazım hani “zara dan elbise almak ve estetikli elit olmaya çalışanlar” çoğu bunun peşinde yoksa açlıktan yapanları kastetmiyorum, kapitalist sistemin elemanları
hee hahhaha onları bende eleştiriyorum dedim ya bana çok tersler. Ama yetiştirilme tarzları öyle ki bebiş. Aileleri parayı kazanda ne şekilde kazanırsan kazan mantığıdan yetiştirmiş. Ben ise para kazanılır önemli olan nasıl kazandığın önemli mantığındayım ki galiba sende öylesin.
Büyük konuşmak istemiyorum ama aç kalsam da ben başımı eğecek şeyler yapmak istemem önce şeref sonra hayat :) ama günümüzde bu lafı anlayan çok az hemde baya az böyle olmaktan mutluyum en azından herkes gibi değilim
Öyle dinci biri de değilim yapım gereği böyleyim
ben atesitkende bir ahlaksızlık rabbime şükür ileride de yapmam inşallah ama büyük konuşmayayım.
Kaç yaşındasın neler yapıyorsun?
20 yaşındayım ben üni sınavına gireceğim bu yıl.
Hadi ya bende bende 20 yaşındayım
aaa ne güzel peki okuyor musun? Okuyorsan üni sınavı zor muydu?
Yok liseden sonra devam etmedim girişimciyim okumak bana göre değil
Anladım bende girişmci fikirleri var fantezi olsun okuyacağım biraz. Artık nasip.
Hakkında hayırlısı ben aileme çok kızdım keşke ortaokulda beni okuldan alıp böyle iş hayatına sürseydiniz diye 😃 geçen her seneyi zarar olarak görüyorum heshhs sonuçta açıktan da okunuyor
Erkeğin kıymetini biliyorlar aldatmiyorlar ihanet etmiyorlar.. bunu yabancı biriyle çıkanlar bilir.:D
Senin kadar kimsenin takıntılı olduğunu düşünmüyorum.
Samimi güzel egosuz olması birde her şey olsun istemiyorlar
Rus kızlarıda türk kızları gibi maddiyata önem verir bilginize
Peki Polonyalı’lar da öyle mi?
Polonyalılar önem vermeden desem yalan olur ama geneli pek maddiyata takılmıyor ama Rusya gibi fakir ülke takılır
İkiside Slav bildiğim kadarıyla ama aynı değiller miş Polonyalı’lar çok daha iyilerini Ruslara göre öyle duydum
Ben rusları iyi tanırım geneli maddiyata çok önem veriyor Polonya'da biraz fakir ülke aşagı yukarı aynılar
Peki karakter olarak genelde en iyi hangi ülke sence?
şu an yaşad8ğım ülke Almanya desem yalan olur (türkiyeye göre kat kat daha iyi).. ama ABD desem tam yeridir aslında şöyle söyleyeyim çok fakir ülkelerde heleki Tayland'da çk iyi davranırlar evlerine davet ederler çünkü paran olduğunu biliyorlar.
Egoları daha az
Egoları yok
0 ego