Flörtümle sabah sabah Whatsapta online olma konusunda tartıştık. Her online oluşumda kiminle konuşuyorsun der. Çok abartmıyor mu?

Bu yüzden tartıştık ve dedim ki böyle sıkıntı yapacaksan herşeyi ayrılalım. tamam de ve tüm gün hiç bir şey yazmadı. Çok saçma bi kıskançlık değil mi bu?
Flörtümle sabah sabah Whatsapta online olma konusunda tartıştık. Her online oluşumda kiminle konuşuyorsun der. Çok abartmıyor mu?
Cevapla