Whatsappta çevrimiçiyken gördüğüm sevgilime napıyorsun diye sordum havadan sudan cevaplar verdi. Normalde asla kimle konuşuyorsun diye söylemem sormam. O da böyle havadan sudan cevaplar verir geçer gideriz. Bu sefer whatsappta napıyorsun kimle konuşuyorsun dedim. Birisyle konuşuyorum dedi. Ben de kimle dedim. Sana ne dedi. Çok mu önemli kim olduğu dedi. Benim için önemli dedim. Önemli olmasın dedi. Hep önemli olacak ben çekileyim de sen açıktan rahatça konuş diyerek iyi geceler diledim; iyi geceler aşkım dedi o da bana yüzsüzce. Kendine çok iyi bak diyerek engelledim ben de. Açmayı da düşünmüyorum 2,5 senelik ilişkim. Bana saygı duymayan bu harekete tahammül gösteremedim. Değersiz hissettim kendimi. Çok seviyorum onu ama ne kadar seversem seveyim bu tarz terbiyesizliklerine tahammül etmek zorunda olduğumu düşünmüyorum. Ben buyum beni böyle kabul edeceksin derdi. Ben de buyum bu şekilde kabul etmiyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelllll
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer