Whatsappta çevrimiçiyken kimle konuşuyorsun dediğim sevgilim sana ne dedi? Engelledim doğru mu yaptım?

Whatsappta çevrimiçiyken gördüğüm sevgilime napıyorsun diye sordum havadan sudan cevaplar verdi. Normalde asla kimle konuşuyorsun diye söylemem sormam. O da böyle havadan sudan cevaplar verir geçer gideriz. Bu sefer whatsappta napıyorsun kimle konuşuyorsun dedim. Birisyle konuşuyorum dedi. Ben de kimle dedim. Sana ne dedi. Çok mu önemli kim olduğu dedi. Benim için önemli dedim. Önemli olmasın dedi. Hep önemli olacak ben çekileyim de sen açıktan rahatça konuş diyerek iyi geceler diledim; iyi geceler aşkım dedi o da bana yüzsüzce. Kendine çok iyi bak diyerek engelledim ben de. Açmayı da düşünmüyorum 2,5 senelik ilişkim. Bana saygı duymayan bu harekete tahammül gösteremedim. Değersiz hissettim kendimi. Çok seviyorum onu ama ne kadar seversem seveyim bu tarz terbiyesizliklerine tahammül etmek zorunda olduğumu düşünmüyorum. Ben buyum beni böyle kabul edeceksin derdi. Ben de buyum bu şekilde kabul etmiyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelllll
Whatsappta çevrimiçiyken kimle konuşuyorsun dediğim sevgilim sana ne dedi? Engelledim doğru mu yaptım?
Cevapla