genelde yazıyor ve sonradan yazmayı bıraktıysa sizin iş paşa olmuş
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Yani bence haksızsın o an insanlık hali unutmuş olabilir yani aslında sohbetinizi bilmiyorum belkide soğuk yaptığını düşünüp sabah yazmayınca böyle tepki vermiş olabilirsin ama eğer öyle değilse haksızsın bence özür dile ve gönlünü al
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Haklısınız
Başka kızlara yaziyodur sana sıra gelene kadar öğlen oluyodur
🤣🤣
🤣.
haklısın ben de çok kırılıyorum günaydın yazılmamasına 💔
Haksizsin. Belki kötü bir şey oldu veya içinden gelmedi. Robot mu bu? Ömür boyu seveceğinin garantisi mi var?
Olsun ne olursa olsun yazicak
Kaybettin baştan bu düşünce ile
Ben kaybetmemm
Avutuyorsun kendini 😃
Kendine bak sen
Bakıyorum gayet 😃
Takılmıyorum ben böyle şeylere ciddiyseniz ve genelde yazıyorsa bir gün yazmayınca hemen mana yükleyip yapma demek bence çok yanlış...
Sevgilinin yerinde olsaydım artık senin sevgilin değildim
B. k yemişin sen
Sen de hamsi tava yemişsin belli ki herkes kendi yediğinden bahseder
Tabi tabi
genelde yazıyor ve sonradan yazmayı bıraktıysa sizin iş paşa olmuş
Yani bence haksızsın o an insanlık hali unutmuş olabilir yani aslında sohbetinizi bilmiyorum belkide soğuk yaptığını düşünüp sabah yazmayınca böyle tepki vermiş olabilirsin ama eğer öyle değilse haksızsın bence özür dile ve gönlünü al
Oldu bi de Özür mü diliyicem ne meraklisiniz erkekleri şımartmaya
Sen haklısın. Madem bir kocakafalı ile sevgili oldu ne istiyorsa yapacak
Ben miyim kocakafalı sensin kocakafalı
Tamam.
Biraz daha kavga çıkar. Çocuk da kurtulsun
Kezbansınız bacım maalesef
İlişki sizin neyinize
Haklısın, günaydın da yazmayacaksa neden var ki?
Haklısın 😬
Sen yaz hep o mu yazacak
Bi de kadin olucaksin yazık
Iliskide iki tarafta cabalamali
Tamam sen cabala da gör
Bırakır gider kız mı yok ülkede
Biraksin mk sanki baskasi kapris yapmiyicak
Ki bırakmadı tabiki
O haklı
Ayrıl bence nasılsın günaydın yazmaz ki
Nasıl **
Haklısın tabiki.
sonuna kadar haklısınn
Sen yaz bir defa da.
Olmaz
Kanka sakin biraz bu ne şiddet ne celal
Abartmissin birazcik
Ne dertler var 😑