Öpüşmek nasıl bir duygu, his yani iğrenme hiç olmuyor mu?

Salyalı ya da dilli olmadan olan öpüşmede yani yüzeyselde yine de salya gelmiyor mu? ya da dilli derin öpüşme de dişleri dili hissederken iğrenme falan hiç mi olmuyor yani garip değil mi öğrenmek istiyorum?

Öpüşmek nasıl bir duygu, his yani iğrenme hiç olmuyor mu?
Cevapla