İlk buluşma sonrası mesaj atmayan erkek, taktik mi uyguluyordur?

arkadaslarr biz daha 4 gündür falan konuşuyoruz dünden de planladık o idmana gelicekti bende geliyim otururuz demiştim okulda oturduk işte 2 saat falan sohbet ettik sonra ben spora gittim oda gitti 3 saat geçti hala ne yaptın diye sormadı story attım ona bakmış yazmadı…bu 4 günde de aralıklı yazıyodu gerçi belki konusma tarzı yüzünden mi yazmadı ama konusmak istemeyen biri söyler dimiii sevmese belli ederdi heralde önceden de seni görüp begeniyodum dedi yani

İlk buluşma sonrası mesaj atmayan erkek, taktik mi uyguluyordur?
Cevapla