Sevdiğim ve hayatımda olan kişilere anlık değil daimi olarak güvenmek istiyorum isterim. Bana göre güvenmek hemen olmaz tanıdıkça güvenmeye çalışırım kimsede bunun için kızmasın
Güvenmek konusuna ben biraz farklı bakıyorum. Herkese güvenilecek farklı farklı konular var ve bunları bir şekilde kabul etmek gerekiyor. Aynı şekilde herkesin de güvenilmez bir yönü de var. Örneğin hep arkanda duruyordur ama sır tutamıyordur ya da tam tersi. Bunları bütün olarak ele almak lazım.
Güven gerçekten sevgi, saygı, aşk her şeyden önce geliyor benim gözümde. Elbette anlık olmamalı. Tamamen bir bütün, daimi ve her şeyi içinde barındıran bir duygu ile yaşatılmalı..