⭐🍀🍀 Aşkla sevdiğimiz insanın bize hayata yeniden başlamış gibi bi canlanma duygusu yaşatması sadece abartılı bi iltifat mı yoksa cidden gerçeklik payı olabilir mi? 🍀🍀⭐
Ben kendimi birkaç gündür yeniden doğmuş gibi hissediyorum. Hiç beklemediğim bir anda, hayatımda gelişmeler oldu ve aşka dair bu gelen sürprizler, duygular bence abartı değil. Her insan sevmeyi, sevilmeyi hak ediyor. Bence mutlu olduğunu göstermesi, yeniden doğduğunu dile getirmesi kadar güzel bir telaffuz yok benim gözümde..
Hayatımda olacak kişi beni mutlu edebilir bana güç verebilir fakat yeniden doğmuş hissi içerisinde olmam. Yani birine kendimi körü körüne kaptırmanın hiç bir zaman doğru olmadığını düşünüyorum
Aslında abartılı ve ütopik değil. Tarihte örneği vardır. Herşeyi bırakıp Allah yoluna giden, Hz. Yusufa duyduğu aşktan dolayı doğru yolu bulan ve şeye lideri olup bir kadına aşık olunca herşeyi bırakıp aşkına sahip çıkan insanlar var. Ha tabi bu oran düşük öylede bir gerçek var