Ya ben bu durumda ne yapayim gidip kapisinda bekleyeyimmi derdi amaci ne bunun?

Uzun suredir birlikteydik 5 gun onda kaldim neredeyse butun esyalarim. orada. kaldi eve geldikten sonra yazmayi aramayi kesti bende ona bak sadece bir takimim var onuda carsamba gunu arkadasimin sozu icin ona verecegime soz verdim kizin durumu iyi degil sadece takimimi al kapinin onune koy ya da herhangi bir dukkana. birak ben gidip alayim seninle konusmak yuzlesmek gibi bir amacim yok senin yuzunude sesinide duymak istemiyorum bitti sadece ricam onu birak bu son mesajim dedim baktim beni engellemis

Ya ben bu durumda ne yapayim gidip kapisinda bekleyeyimmi derdi amaci ne bunun?
Cevapla