Haftasonu sevgilimle buluşmuştuk neyse işte telefonunun şifresini değiştirdik bana da söyledi yanında telefonunu aldım kurcaladım biraz sonra instagrama girdim bütün konuşmaları duruyordu aşağı doğru inerken bir tane kızın mesajına denk geldim. Bir gönderi atmış bizimki de gönderiye kalp atıp bırakmış. Gönderi de bu ;



Yani kızın ne amaçla attığını bilmiyorum. Çok sinirlendim o an sevgilime patladım. O da ben gönderi içeriklerine bakan biri değilim atmıştı kalp attım çıktım dedi. Sevgilimin zaten arabası yok bu arada. Hayır dünden beri kafam takıldı kaldı. Ciddi giden de bir ilişkim var. Ailelerimiz biliyor ediyor yaza söz -nişan yapmayı düşünüyoruz. Bu olayda beni çok haklı bulduğunu söyledi ve kim var kim yoksa hepsini çıkardı instagramdan.. ama ben bu gönderide takılı kaldım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Yaa bi salın bizi ya allah rızası için. Ulan ne yapmış adam kızla yatmışmı sanki. Kalp atıp bırakmış. İlla anlam mı çıkması gerekiyor bundan. Senden başka dişi kuşla hiç bir etkileşime geçemezmi yani? Ciddi giden ilişkisi varmışmış. Bu kafayla o ilişki nah gider evliliğe. Acayip sinirleniyorum şöyle basit şeylerden cıngar çıkartan çingenelere. Çocuk bide haklısın demiş milleti çıkarmış takipten daha ne istiyosun belanı mı?
Anlam çıkarmayayım tamam. Benim de erkek arkadaşlarım var bir tanesi de böyle bir gönderi atmadı şu zamana kadar...
Kimse kusura bakmasın ama benim defterimde böyle mıç mıç hareketlere yer yok. Takip ettiği 7-8 kız vardır arkadaşım diyordu sustum bunca zaman ağzımı açmadım çünkü benim de karşı cins arkadaşlarım var ama bazı şeyler var ki insanı düşündürüyor. Sevgilin var mı yok mu bilmiyorum ama bir erkekten şöyle bir gönderi gelmiş olsa ve kız arkadaşın da kalp atıp bırakmış olsa sen aman canım diyebilir miydin çok ama çok merak ediyorum.
Çevremde o kadar çok aldatılma hikayesi duydum ki kimseye güvenim kalmadı.
Burası her şeyin görünen yüzü bir de görünmeyen yüzü de var.. benim tahammül edemediğim tek şey slk yerine konulmak.
Sırf en başında o istemediği için ben gelen hiçbir isteği tanıdık bile olsa erkek diye kabul etmedim. Benim ona bunca zaman sadık olma konusunda hiçbir yanlışım olmadı. Neden bende olmuyor da onda oluyor..
Bu anlattığın olay benim başıma gelse ve bundan rahatsız olsam sevgilime sorarım ve aldığım cevaba inanırım. Aldatacak olsada olmasada aynı cevabı verecek zaten. Güvenin olmadığı ilişkiden bi cacık olmaz böyle katı kurallarla ve kısıtlamalarla birbirinize hayatı zehir ediyorsunuz
Kızları çıkar diyen ben değildim bende senin yaptığını denedim sordum o da gönderileri gün içinde öyle açmadığını dikkatli bile bakmadığını söyledi kalp atıp geçtim dikkat edersen dedi. Ayrıca sana bir yalanım olsa mesajı niye tutayım dedi. Akşamında da kendisi birkaç tane akrabası ve iş yerinden gerekli olanlar dışındakileri çıkarmış o kızı da çıkarmıştı. Haklısın demesinin sebebi aynı şeyi o görse daha farklı bir tepki verirdi ondan çünkü senin yazdığın gibi bir karaktere sahip değil
O an tamam dedim hatta ablama anlattım o da sakin kal dedi ama bazen inandığımızı söylesek bile bir tarafımızdaki güven duygusu inanılmaz sarsılıyor.
Kuruntular yerini alıyor başka başka şeyler düşünüyorsun
İşte buda sağlıksız bir kafa yapısına sahip olduğunu gösteriyor. Kendine güveninin olmadığını gösteriyor. Kaliteli bir ikili ilişkide bu denli basit şeyler insanların kafasını kurcalamaz. Birbirinizden bu kadar basit şeylerden şüphe duyup kuruntu yapıyorsanız o ilişkinin sadece adı ciddidir. Birbirinden emin olmayan insanların ilişkisi ciddi OLAMAZ.
Ama tek ben değil ki yorumlarsaki iki kadın da bu olayı normal karşılamamış. Tavsiyelerin için teşekkür ederim senin yazılarından sonra biraz daha rahatlamış hissettim.
O yüzden bende ilk görüşümde çoğul konuştum kadınların çoğu aynı maalesef.
Cok sinirlendim sanki ben yasadim
Peki sen olsan kime kızardın burada?
Sevgilim araba tamiri yapıyor bir firmada, bu kızda o firmada çalışan iş arkadaşı.
Nerden geliyor bu samimiyet diye sorardim ama bence sevgilinin sucu yok olsa cevap verir konusmayi uzatirdi. Kiz nie atiyo sor bakim noluyomus
Kiza atarlanma sevgiline sor neden sana bunu atiyo diye
3 senedir aynı yerde çalışıyor haliyle tanıyor. Kızın arabasını da tamir etmiş birkaç kere.
Kıza gidip de bir şey demedim zaten ama inan ki insanı o raddeye getiriyorlar bazen
Guvenme