İş yerindeki arkadaşımın beni bozma çabalarına ne yapayım lütfen fikir verin?

İş yerindeki aynı birimdeki arkadaşım sürekli beni insanların içinde bozma eğiliminde. Geçen gün yanlışlıkla bir şeyini kırdım. Bugün gelmiş ekip dışı samimi olmadığımız birinin yanında gene neyimi kırdın sürekli bir şeylerimi kırıyorsun diye şakayla karışık azarlar gibi yaptı. Ben mi alınganım yoksa hissettirdiği şey dikkat çekmek için benim üzerimden gidiyor diye hissettim. Ama bunu sürekli yapıyor. Sonra bir daha sakın beni insanların önünde azarlama dikkat çekmek istiyorsan bunu farklı şekilde yap. Dedim bu dediğime çok bozuldu. Ve baya sesli şekilde banan yükseldi her yerden de silmiş. İçten içe bir kıskançlık seziyorum ama artık bunu demek zorundaydım

İş yerindeki arkadaşımın beni bozma çabalarına ne yapayım lütfen fikir verin?
Cevapla