Benim çok hoşuma gitti 🙆🤤🤍

Sevgilin sana defterin içine küçük, küçük notlar yazıyor ve bu geri kalan boş sayfaları beraber dolduralım diyor. Sizce harika değil mi?
Benim çok hoşuma gitti 🙆🤤🤍

Sevgilin sana defterin içine küçük, küçük notlar yazıyor ve bu geri kalan boş sayfaları beraber dolduralım diyor. Sizce harika değil mi?
Değil. Gereksiz bir hediye. Hem defterler önemli şeyleri not etmek için sevgilinle aşk yaşamak için değil. Ben odun kalıyorum diğerlerine, sevmiyorum böyle romantik şeyleri. Dışarı çıkıp dolaşmak ya da kendi kendine hazırladığı bir kağıttan çiçek çok daha değerli olabilir. Ki sevgiliye de pek sıcak bakmıyorum ¢
Bence de çok tatlı bir sürpriz olur kanka :)
Cevap
2Cevap
Daha 10 dakika olmadı be 🤣🤣
Değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?