Kendisi bu aralar pek işi ile ilgili. Gecelere kadar çalışıyor. Dün 12 Gibi eve gelmiş bende kız arkadaşımdaydım dertleşmeyw gittim. Ondan geç geldim nerdesin sen gecenin bu vakti dedi sen geç gelince sorum olmuyor benim geç gelmem mi sorun dedim ben çalışıyorum keyfi mi dedi ya başına bir şey gelse ya birisi bir şey yapsa dedi bende çok mu önemli karın o zaman başında dur kötü kadın olsam haberin olmaz dedim bana tokat attı yere düştüm. Şerefimle oynama benim sen benim namusumsun karımsın. Kullandığın kelimelere dikkat et dedi ne yapmalıyım
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Selamlar,
Kocanın yaptığı elbette doğru değil ama senin de yaptığım doğru değil. Sende onun gururu ile oynamışsın. Adam dışarda arkadaşları ile parti yapmıyor. Mecbur olduğu için çalışıyor evine ekmek getiriyor. Böyle bir cevap verene kadar karşına alıp makul düzeyde kendini ifade etseydin işler hiç bu raddeye gelmezdi. Çok geçmiş olsun. Keşke hiç yaşanmasaydı bunlar.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Yani ağır konusmuşsun. Adam belkide istemeden kendini tutamamış olabilir. Ben senin yerinde olsam bu tokadı hazmedemezdim. Objektif baktığımdan dolayı şunu söyleyebilirim ikinizinde haksız yanları var. Kocanı karşına alıp konuya ağır konuştuğumun farkındayım bu konu hakkında biraz konuşmamız gerekiyor sende hazirsan konuşalım deyip başlamalısın. Sonra ciddi bir konuşma yaparak kaç gündür geç geldiğinden tedirgin olduğunu ve buna içerlediğini soylemelisin. Bu şekilde konu devam ederken açığa kavuşacaktır. Ama mutlaka bu tokadin affedilemez olduğunu da söyle son konuşman da bu olsun bunu birdaha yapmamak üzere anlaşın. Sana bu şekil asla davranmamalı haklı bile olsa.
00 Yorumla
+1 yılSana kimsenin vurmaya hakkı yok evet çalışıyor olabılır yorgun stresli olabilir işi agır olabilir ama sende bi arkadasına gitmişsin haber vermemıssın sanırım bence bilmeye hakkı var nerde oldugunun oda seni arayıp sorabılır kibar davranabilirdi senın söylediğin de cok mantıklı olmamıs ama asla vurmaya hakkı yok üzme kendını bi süre soğuk davran farkettir hatasını ama cokda uzatma eger pişmansa erkek milleti boyle sözlere tahammül seviyesi yok anlasıyorsan sevıyosan bı bunun içinde boşanmak pekte mantıklı deıl hakkında hayır'lısı olsun 🌸☺
00 Yorumla
+1 yılÖncelikle attığı tokat kesinlikle kabul edilemez ne olursa olsun tokat atmaya hakkı yok. Sözlerini biraz daha yumuşak secseydin daha iyi olurdu. Bu dışarı çıkmayı sanki ona isyan olarak yapmışsın gibi algılanmış söylediklerin hoşta değil. Daha güzel cevap verebilecekken neden o tarz söylemlere gittin ki. Sen geç geleceğin için sıkıldım arkadaşıma gittim sorun edilecek bir şey yok diyebilirdin.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
34
Cevap
56Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 338 cevap paylaştı.
+1 yılAdam çok doğru yapmış. Sen evli bir kadın olarak böyle " o zaman başında dur kötü kadın olsam haberin olmaz " dersen o tokadı sonuna kadar hak etmiş olursun. İnsanın fikri neyse zikri de o olur. Hatta fitneyi adamın aklına bile sokmuşsundur. Bu saaten sonra eve her geç kaldığında senin böyle bir şeye kalkışıp kalkışmadığına düşünmüş olur. Adam ekmeğinde, sense evde kısırını yedikten sonra can sıkıntısından kime sataşacağını şaşırmışsın. Halbuki bu durumda sataşmaya hakkın yokken. Gece 12 evli bir kadının evine gireceği bir saat değil.
60 Yorumla
+1 yılSözlerin biraz ağır olmuş kaldı ki işinin yoğunluğunu biliyorsun ve gece 12 de bir hanımın sokakta tek başına gezebileceği bir şehirde yaşamıyorsan ki o şehirler de bile güvenli olmayabilir adamın endişesi normal
sende bir şekilde kızgınlığına körükle gitmişsin ve adam belki de istemeden olsa da vurmuş sana..
sakinleşin ve oturup konuşun öfkeyle değil20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAhlak yoksunu herif. eli alıştı bir kere buna güzel bir ders vermezsen yarın gözünü morartir eversi gün kafanı kirar ne demek ya şiddet çözüm mü Ahlak ve beyin yoksunu kurban olsun sana elleri kırılsın inşallah yüz verme ya gururun olsun sürüsün köpek ne dmekkkkk ya yaptığı şeyi basit görür sen onu affedersen her tartışmada eli kalkar sana yaptığının ne olduğunun farkına varmaz hemen kosarsan yanına ofoffff ay elleri kırılsın sürünsin beter olsun kurban olsun tırnağına yüz verme bak sakin yoksa yaptından utanmaz daha daha büyük şiddet olur
21 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılDediğin saçma o ayrı yersiz cevap olmis şiddet bu kadar basitlestirmesin elimde olsa kafasını yere sürerdim
ilk olarak kadina siddetin hic bir sekilde bahanesi olamaz goruslerde yok agir konusmussun falan diyenler olmus ama dedigin agir falan degil sadece sacma cevap vermissin mantiksiz olmus bunun icin de tokat atilmasi kabul edilemez o zaman herkes herkese tepkisini tokat atarak gostersin bu nedir
28 Yorumla- +1 yıl
onca yorumun içinde tek doğru akıllıca yorum senin yorumun kessinlikle çok haklısın
- +1 yıl
o kadar mal insan var ki şiddeti normalleştiriyolar ve hala olaylarda kadın suçlu oluyo şaka gibi
- +1 yıl
@ozgur3335 istersen aldatırım dememiş başıma bir şey gelse beni birileri pazarlasa habern olmaz demiş bunu nasıl çevirdin
- +1 yıl
@ozgur3335 kardeşim kötü kadınlar birileri tarafından kandırılıo ya da zorlayarak satılan kadınlardır buradaki söz çok kalıplaşmış bir sözdür. Yani biril3ri gelip beni alsa haberin olmaz genel eve satsalar haberin olmaz demek istiyor aldatırım demiyor karını sahipsiz bırakırsan başına her şey gelebilir d iyot
Ablacım ağızdan çıkan kelimelere dikkat et bence adam gece işten gelmiş zaten kafa bir dünya, adam gece 12'de dışarıdan gelmene karşı çıkmış ama nedeni şu sana güveniyor ama çevrenin sakat olduğunu biliyor, sende ağır konuşmuşsun alakasız yere
051 Yorumla
Soran+1 yılBanane. Evinde dursun karısının yanında aylardır ben sabrettim
- +1 yıl
sabretmeyeceksiniz evlenmeyin ak
Soran+1 yıl@erkansardagi o sabredemiyorsa gitsin
- +1 yıl
söyle o zaman ayrılın
- +1 yıl
bu yorumlar şaka mı lan ne olursa olsun şiddete başvuramaz kimse kimseye vuramaz bu özgüven nerden geliyo hayırdır
- +1 yıl
@11aynurcanq11 tamam abla sakin ol konudan sadece şiddeti mi ele aldın yani, bizde desteklemiyoruz kim kadına el kaldırıyorsa onun ak konuya geniş bak biraz
- +1 yıl
@11aynurcanq11 Kullanmış yukarıda sabretmeyecekseniz evlenmeyin ak yazmış :D
- +1 yıl
@cileksarisi evet tek görebildiğiniz şey o zaten 😊
- +1 yıl
aynurun son yorumu yok ki silindi mi ne oldu
- +1 yıl
@cileksarisi ben bana küfür edip etmemesine karşı yorum yapıyorum
- +1 yıl
Ya şaka mısınız siz adam her şeyi söylesin kadın bi laf diyince sen de söylemeseydin diyosunuz. Bi erkek kadının kaçta eve geleceğine karar veremez, ne olursa olsun kadın ne yaparsa yapsın vuramaz! Boşanmanızı öneririm yoksa daha da ileri gider
- +1 yıl
@erkansardagi sanıyorum evet
- +1 yıl
yav sana neden küfür edeyim ablam yaşındasın hem neden küfür edeyim ayıp bir şey erkeklerde klasiktir konuşurken küfretmek
- +1 yıl
aynen öyle boşanacaksın bitecek
- +1 yıl
@selinnyurt01 çok haklısın kanka ama anlamazlar
- +1 yıl
he açık konuşayım benim ablama bu hareketi yapan birisi mermiyi hakeder
- +1 yıl
@alpagu16 sabahtan beri ya yazan kim o zaman
- +1 yıl
paranoyak olmuşlar konuşulan şeylerden farklı şeyler çıkarıyorlar aga
- +1 yıl
@erkansardagi erkan aga dediğin insan kadına şiddeti normalleştiren birisi farkındasın değil mi
- +1 yıl
ya adam kadına şiddeti savunduğunu nerden çıkardın adam iyi yapmış demedi ki
- +1 yıl
ya lütfen bak tahrif yapmayın
- +1 yıl
aga ben her şeyin farkındayım sen rahat ol
- +1 yıl
İsterse anasına sövsün vurma hakkını kim veriyo?
- +1 yıl
@selinnyurt01 ben vurmakla haklı diye bir şey mi dedim? ya savunurken bari düzgün savunun bir şeyleri olayı çarpıtmakla üstünüze yok
- +1 yıl
hepsi paranoyak bunların
- +1 yıl
bu kadar kadın c*nay*ti varken bizim tepki göstermemiz paranoyaklık öyle mi? yazıklar olsun ne diyelim ortada bir şid*det var hâla karşı tarafın kadına vur*ma sebebini konuşuyorsunuz evet belki karşı tarafı haklı bulmuyorsunuz ama sebebini konuşuyorsunuz benim sinirlendiğim nokta bu şid*detin sebebi olamaz ayrıca bu yaptığım konuşma ne feministlikle ilgili ve feminazilikle ordan burdan duyup öğrendiğiniz fikirlerle karşıma geçmeyin hatayı bizde değil dönüpte bi kendinizde arayın belki anlarsınız
- +1 yıl
abla tamam iyi güzel de o hayvan vurmuş haksız ama bi erkeğe karısı öyle diyebilir mi ya sen söyle
- +1 yıl
@alpagu16 noldu içine dert mi oldu şimdi bunlar kuzuyuuuuu
- +1 yıl
@erkansardagi valla kanka bu olayda kadında mal erkekte mal ikiside sıkıntılı tipler ben orasıyla ilgilenmiyorum sadece şiddet yanlıştır o kadar dili olan konuşur sen dikkate almıcaksın
- +1 yıl
@alpagu16 okuma beni engelle geç o zaman? sabır sabır ben akıl vermekten yoruldum
- +1 yıl
bu dünyada bozuk insan bitmez aynur abla iş yine sende biter evleneceğin insanı seçerken dikkat edeceksin ölçeceksin tartacaksın çok önemli bir şey çünkü.
- +1 yıl
@erkansardagi valla ablam agzına bile ederim ben karşıdaki kişinin o yüzden çok dikkatliyimdir
- +1 yıl
@alpagu16 Ne diyorsun abicim ya?
- +1 yıl
@cileksarisi ben senin abicin falan değilim alayınız yok olun artık
- +1 yıl
ahahsahhahsa neyse ya bu konuşma sabaha kadar sürse kimse kimseyi ikna edemez valla
- +1 yıl
@alpagu16 öyle bir niyetim yok fikirlerimi anlıcak birisi değilisin zaten hadi ikile
- +1 yıl
@alpagu16 Tek görebildiğin şey o demişsin ne alakası var yani? İki kişi de küfür etmiş demek istedim tek kişi değil.
- +1 yıl
@alpagu16 alp seni engelliyorum geçiyorum biraz düşünüp yapamadığın şeyi ben yapıyorum şu an
- +1 yıl
@alpagu16 Okey bacım
- +1 yıl
cilek sen küfürde mi kaldın biz yolu yarıladık
- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılSon zamanlarda bu tarz kışkırtıcı sorulara rastlıyorum. Bence hepsini aynı kişi soruyor.
Mesela kocama kahvaltı hazırlamadım kalkıp kendisi alsın ya da kocamdan sonra kalktım kaynanam kızdı veya bu soru.. Bence bu soruları mavili olup pembeli hesap açan bir arkadaşımız soruyor.. Kadın ağızlı bir soru değil bence
10 Yorumla
+1 yılŞiddetin her türlüsününe karşıyım ve maalesef bir kere yapan bir daha yapar! Merak ettim eşin ne iş yapıyor da gece 12’lere kadar çalışıyor? Ne Tokat atmak erkekliktir, ne de karımsın namusumsun diye böğürmesi. Erkekliği için değil de senin için endişelenmiş olsaydı farklı bir şekilde dile getirirdi merakını…. kanımca!
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 923 cevap paylaştı.
+1 yılSende ergen gibi kelimeler kullanmışsın abla kusura bakma ama kendini savunma yöntemin yanlış haklıyken haksız duruma düşürtmüşsün kendini tokat atması kesinlikle yanlış ama sonuçta ima yapmışsın empati kurmayı dene ki asla affetme tokadı da şiddet affedilmez
10 Yorumla İnşallah kurgudur. Konuşmanız baştan sona yanlış. İnsan bir yere giderken eşine haber verir. Eşinin işte olduğunu biliyordun, o senden gizli bir şey yapmadı ama sen ondan habersiz gitmişsin. Aranızda geçen diyalog da çok saygısız bir konuşma AMA ne olursa olsun kimse kimseye el kaldıramaz. Şahsen ben şiddeti asla "bir tokat" olarak geçiştirmem. Bugün tokat atma hakkını gören yarın daha beterini yapmaya da sebep bulur. Şiddetin ilişkide yeri yoktur, şiddet oldu mu ortada artık bir ilişki yoktur.
13 Yorumla- +1 yıl
Aldatma olunca da aynı şekilde olur aldatmakta şiddettir hemde en beteri kadın bunu ima ederek konuşmuş şiddeti sevmiyorum ama bazı insanlar kendileri kaşınıyor...
- +1 yıl
He tamam
+1 yılTokat atması büyük hata ama sende sinirleriyle oynamışsın. Adam yorgun argın işten geliyor, karısını evde görmek istemiştir. Hem seni merak etmiş işte. Birde kocan gelmeden 11 de eve dönsen ne olurdu. Adam evi geçindirmek, sana daha iyi bakmak için gece saatlerine kadar çalışıyor, gezmiyor eğlenmiyor... tokat atmamalıydı ama sende empati yapabilirsin
12 Yorumla- +1 yıl
ama dan sonra yazdıklarını okumadım yazık size
- +1 yıl
Bu yaptıkları tokat atmasını gerektirmez demek istiyorum. Şiddetin her türlüsüne karsıyım. Yanlış anlamanıza üzüldüm.
+1 yılEe adam haklı ne cüretle kötü kadın olsam kelimesini kullanabiliyorsun adam çalışıyor eve geç geliyor olabilir haliyle sen haksızsın vurmaması lazımdı. Evet ama o anlık o söz kurşun gibi saplanmıştır o adam a belki ömür boyu unutamayacak o sözünü keşke sende ona vursaydın bu kelimeyi söylemeseydin
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 801 cevap paylaştı.
+1 yılKullandığın kelime biraz ağır olmuş tabi bu tokat atmasını haklı çıkarmıyor. Evli bir kadının bence o saate kadr başka yerde arıyor olması his değil. Diyelim ki bildik tanıdık yer her neyse. Ya arkadaşın eşiyle flan biraklmalydi evlyse. Hiç bı çaren yoksa eşini arayıp söylemeliyim beni alabilir msn diye. Yani kısaca iletişim içinde olmaliydiniz. Sen ondan o senden habersiz olunca sonuç bu olmuş
00 Yorumla "kötü kadın olsam haberin olmaz" ="istesem seni aldatırım ruhun duymaz, beni kontrol edebilecegini mi sanıyorsun"
Zaten o saatte dışarda olmaman gerekir evli kadın o saatte neyin dertleşmesi bu ve bu olayın üzerine o lafı etmişsin.
Doğru bişey değil vurmak, fakat sana değer veriyor belli ki. Empati sadece. Farklı biseye gerek yok.
00 Yorumla
+1 yılya ne kadar vizyonsuz bomboş insanlarla birlikte oluyosunuz anlamıyorum ki daha bide soruyosun napıyım diye boşa tabi ki böyle ilk çağdan kalma maymunu eşim diye taşıma kendine saygın olsun ha maymunla evlisin ha bununla ne farkı var
30 YorumlaSen şimdi haketmişsin ama ne olursa olsun vurmaması lazımdı.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKOcan hakli, adam o ssatlere kadar ecde yok, sen gecenin o saatine kadar geziyorsun, gecenin o yarisi merdivende seni birisi taciz etse zikse? Madem gecenin o ssatine kadar arkadasinda kalacaksin, atkiliyorsun, hangi cagda yasiyoruz, akilli telefonu al eline, kocana yaz, bildir söyle bahberi olsun. Eve gelirkende seni oradan alsin eve beraber gelin.
Nerden bilsin senin arkadas diye, yan komsuyla zikismedigini?
00 YorumlaSen ne dersen de ne kadar saçmalarsan saçmala o tokatı atamaz sana alır yanına insan gibi konuşur şiddetin asla sebebi bahanesi olamaz. Erkekler geç gelebilir ama kadınlar eve geç gelemez böyle bişeymi var ya mağara adamı
10 YorumlaSebebi ne olursa olsun bir kadına vurulmaz, ben burada duyar vs. Falan da kasmıyorum, benim de annem var benimde kız kardeşim var. Kadına şiddetin nedeni olmaz.
20 Yorumla
+1 yılSen de bam teline basmışsın ancak bana göre ortada tokat atılacak bir durum yok hatta tokat atılacak hiç bir durum olduğunu düşünmüyorum. o sınır bir kere aşıldığı zaman maalesef geri dönüş olmuyor ve şiddet olarak sık sık yaşanıyor.
00 Yorumla
+1 yılMerhaba
Geçmiş olsun tamam kızabilirsiniz siz ona o size ama eşlerin birbirine vurmaya hakkı yok kusura bakmasın darp raporu alabilirsin yaş kaç
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,1b cevap paylaştı. Endişesini anlıyorum. Ve evet meşgul biriyse sürekli istesede başında duramaz. Fakat Tokat O Olmaz işte ! Bu yanlış bir haraket Özür dilemesi gerekir.
10 Yorumla
+1 yılBirincisi sözleriniz tahrik edici eğer gece yarılarına kadar orada burada geziyor evine gelmiyor olsaydı en ağır kelimeleride kullanın derdim ama adam çalışıyor.. ikincisi yaptığı şeyi asla desteklemiyorum el kaldırmaması gerekiyor kadınlara el kaldıran erkekleri aciz görüyorum.. üçüncüsü bunu uzatıp sıkıntıyı büyütmeyin ortak bir noktada buluşun ikinizde hatalısınız.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılŞiddite kesin etkili tepki vermezsen devamı gelir. Bu benim değil uzman birinin tavsiyesiydi. Ama bida can evinden de onu vurma. Senin tokatta biraz pis.
10 Yorumla Bir de adamı dinleyelim.6284 ile uzaklaştırabilirsin. O... luk yapan karısına, kızına bile tokat atıp 2 yıl hapis alan kocalar var. Bu ülkede kocalık, kız babalığı lanettir.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 535 cevap paylaştı.
+1 yılŞiddetten yana değilim ama genel olarak haketmişsin kimse kimseye bu kadar ağır konuşamaz bir erkeğin can damarıdır bu unutma kadın kadınlığını bilecek adam da adamlığını bilecek bu kadar...
00 Yorumla
+1 yılAdam kim bilir kaç kişiyle uğraştı her gün kafası s**iliyor belki de, adam hayal ediyor eve gideyim de karımla yemek yiyeyim sohbet muhabbet ederiz, bide bakmış ki kadın dışardan geliyor, adam seni merak ediyor ya başına bir şey gelse diye, senin adama dediğin şeye bak, karın o zaman başında dur ne demek? Eve ekmeği kim getirecek kim doyuracak o aç karnını? Dedikodunuzu sabah kahve içerken yaparsınız.
02 Yorumla- +1 yıl
Konyalı arda
- +1 yıl
@selinnyurt01 Yok Trabzonlu Ardayım ben
+1 yılDayak yedikten sonra tekrar barışmak “attığın dayağı ben hak ettim ve bana istediğin zaman dayak atabilirsin” anlamına gelir!!!
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 847 cevap paylaştı.
+1 yılÜslup kişinin kimliğidir ne sizin yaptığınız doğru ne onun yaptığı doğru tabi ne olursa olsun şiddete başvurulmamalı.
00 Yorumla
+1 yılKocan yine insaflı davranmış benim karım gece 12 de eve gelse eline bavulunu verir hadi babanın evine derdim
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılkocana o lafı söylersen kocanda sana sağlam tokatı yapıştır bence haklı kocan bende olsa bende aynısını yaparım
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılşiddetin her türlüsüne karşıyım ben. Ama açıkça adamı tahrik etmişsin. Adam senin için endişeleniyor senin kurduğun cümleler baya çirkin olmuş. Yaptığı hoş mu değil ama senin tahrikin çok açık. Bir de eşine neden haber etmiyorsun ne yaptığını
00 YorumlaOzur dilemen yetmez, bundan sonra sozlerine laflarina dikkat etmen gerek, yok etmem falan diyorsan banane etme yorum yapmana gerek yok
00 Yorumlahaklı birader sende adamı kızdırmışsın otur evinde ne işin var dışarda
04 Yorumla
Soran+1 yılOnun ne işi var
+1 yılAğır konuşmuşsun, tövbe estağfurullah denilecek söz değil. Ama onunda sana tokat atmaya hakkı yok.
10 Yorumla
+1 yılAdam haklı.. Fazla ergenmişsin sen... Gece yarısı da eve gelinmez kadınsın dimi
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yılKadına el kaldırmanın mazereti, gerekçesi olmaz.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılAğır söz soylemissin vurmasada sana kocan haklıdır doğru demiş
00 Yorumla
+1 yılTokat biraz ağır olmuş ama yapacak bişey yok affet bence biraz sende hatalısın
00 Yorumla
+1 yılBu vurması için bahane değil ama sende saçma davranmissin
03 Yorumla- +1 yıl
aması yok şiddetin hiçbir aması olamaz karşı taraf ne kadar saçmalasada şiddet uygulamak insanlık işi değil
- +1 yıl
ama kelimesini o anlamda kullanmamistim
- +1 yıl
Hak veriyorum sana
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılDayak asla kabul edilir bişey değil ama sözlerin de kaldırılabilir değil. Kusura asla kabul edilemez olan dayağı zorla hak etmişin.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSende onu tahrik etme sözlerinle erkeklere böyle bisey diyince sinir olurlar ister istemez belki bilerek vurmadı sinirden oldu
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yıltokat , hatta fiske atamaz. ileride çok pişman olur bence, böyle devam etmemeli... kin güden kadın olsa çatır çatır aldatarak intikam alır.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılAdam sizin için çalışıyor eve para getirmek için geç gelmesi onun günahı değil. Birde söylediğiniz sözler çok ağır. Kocanız haklı
016 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılTabi tokat atmasa daha iyi olurdu
- +1 yıl
ne olursa olsun şiddet gösteremez?
Cevap sahibi+1 yılİnsanın o anki duygularınıda göz önünde bulundurmak gerekir kadının söylediği sözler , eve geç gelmesi , işdeki yorgunluk stres. Tabi dediğim gibi tokat atması doğru değil ama bunda kadının payıda büyük
- +1 yıl
oldu canım o zaman kavga sırasında kuzu kurt’a kurban gittiği zamanda kurt duygularıyla hareket etti kuzunun suçu büyük mu diceksin? eğer duygularını kontrol edemicek bir kapasitedeyse bu şahıs evden dışarı bile çıkmasın hatta hemen tedavi görsün çünkü hepimiz stresliyiz hepimiz sorun yaşıyoruz ama karşı tarafa şiddet uygulamıyoruz herkes haddini bilicek o tokatı ben yemiş olsaydım bak bakalım o adamın burnundan nasıl getiriyorum o adamı nasıl süründürüyorum
- +1 yıl
ben canımı yolda bulmadım ve ben tokat yicek kadar değersiz değilim belki sen zamanında çok yaşadın böyle senaryolar ve hakkını koruyamadığın içinde adamı savunma gereği duyuyosun ama her kadın sizin gibi kendisini bu kadar değersiz görmuyo
Cevap sahibi+1 yılİlk önce saygını koru haddini aşma bu benim fikrim sevmiyorsan hadi sana yallah uza. Ben hiç bir zaman kendime tokat attıracak bir hareket yapmadım yapmamda. Karşımdakine ve kendime saygı duymayıda nasıl haraket etmem gerektiğinide öğrendim şükür. Anladın?
- +1 yıl
ya sen git önce türkçe yazım kuralları çalış
Cevap sahibi+1 yılNoldu laf bulamadın mı? Geç bunları
- +1 yıl
yok laf bulurumda o kadar bozuk türkçeyle yazmışsın ki kendini savuncaksan bi güvencen olsun
- +1 yıl
onu geçtim bu tarz olaylar saygıyla, sevgiyle olmuyor canım seni ezmek üzerinde baskı kurmak isteyen her türlü yapar zaten asıl olay bu tarz hadsizeliklere karşı kendini koruyup koruyamaman ama sanıyorum sen o işi pek yapabilicek bir kadın değilsin ne diyelim gerçekler acıtır : D
- +1 yıl
hadsizliklere*
Cevap sahibi+1 yılYo sevgi saygıyla oluyorda sende onu kavrayacak beyin pek yok şimdi davay qırıl
- +1 yıl
davay qırıl ne yaa off neyse sus sus ben kiminle konuşuyorsam zaten davay qırıl diyo HAHAHBSJAHAHAHAHHA
Cevap sahibi+1 yılYazık ne dediğimi anlamamış gülüyor😅
- +1 yıl
anlamamama değilde sana güldüğümü anlamıcak kadar…
Cevap sahibi+1 yılOk uza
Gizli Üye(25-29)+1 yılSen de abartmışsın, hiç kimse bu sözleri kabul etmez. O an yol verirdim, biraz düşünüp konuşun
02 Yorumla
Soran+1 yılYol verseysi keşke dövmek yerine asla affetmem
Cevap sahibi+1 yılSen ayrıl affetmiyorsun madem
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılŞiddet hoş olmamış ama senin kullandığın kelimede hoş olmamış ortak paydada hatalısınız
00 Yorumla
+1 yılSende ağır konuşmuşsun ama onunda tepkisi ağır olmuş. Haklı olduğu konu gece vakti ondan sonra eve gelmen ve kendini savunma biçimin yanlış
00 Yorumla
+1 yılSözleri ağır olmamış seni namusum ayağı yapıyor sa karisamaz evlilikte hür sun hak hukuk istiyor san git adliyeye
00 Yorumla
+1 yılAğır konuşmuşsun atmamalıydı ama bence bu sözlere gerek yok
10 Yorumla
+1 yılCanım şimdi o uyurken mutfağa gidiyorsun yağı kızdırıp üzerine serpiyorsun
10 Yorumla
+1 yılHaklı. Gece 12de eve gelmek nerde görülmüş evli kadının
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 790 cevap paylaştı.
+1 yılIyi yapmis. Adami cileden cikar sonra burada agla 😂
00 Yorumla Haklı demiş. boş boş konusmussun ya adam ekmek parası için calisiyor
00 Yorumla
+1 yılBu duruma gelişmişse biriken bi boşlama ve nefret var
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBitane de benim için patlatsaymis, para istiyor musun evet, her istediğini alıyor mu evet, bide üstüne laf yiyor !
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 907 cevap paylaştı.
+1 yılÇok ağır konuşmuşsun ya
04 Yorumla
Soran+1 yılVurması mı lazımdı
- +1 yıl
Sende çok ağır söylemişsin ya tabiki kadına el kalkmaz buna karşıyım ama ne diyeyim bence gelip özür dileyecek senden hatasının farkına varıp
Soran+1 yılBilmitoeu bir affedebilie miyim
- +1 yıl
Bence ılımlı davran direkt affetme tabiki de
Gizli Üye(18-24)+1 yılSen ne yaptın Türkan Şoray gibi oturup ağladın mı sen de geçirseydin bir tane
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. ona ''eski kocam'' denemenin vakti gelmiş.
10 Yorumla
+1 yılUzaklaştırma kararı aldırt
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 400 cevap paylaştı.
+1 yılsen de çarp ona bir tane
00 Yorumla
+1 yılKullandığın kelimelere dikkat et ❗️
00 Yorumla- Devamını Gör (30)
Devamını Gör(75)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kocam, erkeğim dediğim adam bana tokat attı. Nasıl davranmam lazım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer