Sıkı fıkı bir sohbetin vardır fakat arkadaşın yeni bir ilişkiye başladığını söyler. Bunun üzerine aradaki sohbette bir değişiklik yaşanır mı veya sosyal medyadan takipten çıkar mısın?

Sıkı fıkı bir sohbetin vardır fakat arkadaşın yeni bir ilişkiye başladığını söyler. Bunun üzerine aradaki sohbette bir değişiklik yaşanır mı veya sosyal medyadan takipten çıkar mısın?

Hayır tabi ki ben bu konuda oldukça dikkatliyim. zaten ilişkileri başlamadan önce bir dostluğum varsa o dostluk yine devam eder sadece biraz daha kendimi bilerek mesafeli yaklaşırım. ve dikkat ederim. ama eğer kız arkadaşım benden konuşmamamı ya da takipten çıkmamı isterse de saygı ile karşılarım
İki tane yakın arkadaşım var zaten biri erkek biri kız ikiside bir biriyle sevgili ikisiylede takipleşmem ilişkilerinde bir sorun yaratmıyor aramızdaki sohbette açılmıyor fakat kız arkadaşımın bu durumdan rahatsız olduğunu fark eder ya da duyarsam işler değişir. Başka biri olsa tanımadığım için kibarlık olsun nezaketlik benden yana olsun diye takipten çıkar ve çıkarırdım. Yakın kız arkadaşım yakın erkek arkadaşımla takipleşmemi sorun sorun ediyorsa ve kıskançlık nedeni oluyorsam beni tanıyamamışsa ve şüphe ediyorsa inat olsun diye çıkarmazdım.
Yani sırttan bıçaklanmış gibi.
Teşekkür ederim 🧚♀️🖤
Sevgilim olmadan öncede sonuçta o benim arkadaşımdı. Sevgilim olduktan sonra da, o benim arkadaşım bir şey değişmez. Sosyal medyadan kendi isterse çıkarabilir veya iletişimi kesmek istiyorsa kesebilir ona da saygı duyarım. Sadece her ilişki yaşayan kişilerin ve arkadaşlarının dikkat etmesi gereken tek nokta, birbirlerine olan irtibattır. Dikkat etmek gerekir ve saygı, sevgi çerçevesi dışına çıkılmamaya özen gösterilmelidir..
Çok çok çok çok teşekkür ederim😇
Benim arkadaşımsa ilişkisi olduğu ben beni neden takipten çıkıyor ya da ben onu? Sevgilisi sorun ediyor diye kimse arkadaş silmez. Sadece rol icabı takipten çıkar bunu kabul ederim. Ama bana temelli olarak görüşmek istemediğini söylüyorsa da görmemiş sevgili yapmış ayrılınca ağlayacağı kapıyı kutluyor derim kendisine😅
Cevap
3Cevap
Hayır, yani önce bi konuşurum, birlikte karar veririz. Derim ki, sevgilin için sorun olacaksa takipleşmeyelim.
Nalaka, arkadaşlıktan farklı bir hissiyatım varsa direkt belli ederim. Onun yaklaşımından ilgisi var mı yokmu anlarım. Yoksa ve başka ilişkisi oldugunu söylese saygı duyarım mutlu olmasını isterim hayatıma bakarım kasmam😂
Bu bana gerçekten çok saçma geliyor. Bütün herşeye okey ama bana gelince sorun mu olacak. Çıkmam.. Cıkartırsa da fena bozulurum
Güvendiğim bir arkadaşımsa çıkarmazdım. Bazıları birilerini bulunca kıskançlık sendromuna mahal verdikleri için
Hayır çıkmam. Bence çıkılmamalı da, arkadaşın yeri ayrıdır. O çıkarırsa da bidaha hayatıma giremez
Tabi ki de çıkmam o sonradan gelme bir kadın için niye en yakın arkadaşımı takipten çıkayım onun bahsi bile açılsa ben sorun çıkarırım
eskisi kadar yakın olup samimiyet kuramam böyle bi hakkım yok
Kendimi aldatılmış hissederim görüşmem çok fazla
Hayır çıkmam, sorun etmem sonuçta onun hayatı beni ilgilendirmez
Niye çıkarayım da hayırlısı olsun der geçerim
Ben çıkarmam, birini bulduğu için beni çıkaran arkadaşı da affetmem.
Çıkmam şahsen o çık derse çıkarım
Çıkardım.
Yakın arkadaşım yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?