Kilolu olduğum için hiçbir erkek beni gerçekten sevemez mi?

Son sevgilim sana aşığım diyordu sürekli. Stresli bir dönemimde kendime dikkat edemedim ve fazla kilo aldım. Beni çok sevdiğini söyleyen adam, “Bu haline aşıksam, zayıf haline nasıl aşık olurum bir düşün; can boğazdan gelir ama artık bir dur mu desen?” gibi ifadelerle gerçek yüzünü göstermeye başladı. Demem o ki, kilolu insan hiçbir zaman tam anlamıyla sevilmez mi? Kimsenin samimiyetine inanmıyorum artık aşk konusunda. Mükemmel bir diyetisten buldum, ideal kiloma ineceğim ama o asla g*ri zekalılığına çözüm bulamayacak. O aptal kafasıyla yaşayacak ömür boyu. Umarım ettiğini bulur.
Kilolu olduğum için hiçbir erkek beni gerçekten sevemez mi?
Cevapla