İki gün önce instagramdan yazdı bugün buluştuk kahve içtik her şey çok iyiydi sohbet o kadar sardı ki sanki yıllardır tanışıyormuşuz gibi. şu ana kadar kiminle buluştuysam ikinci buluşmayı gerçekleştirmek istedi ama ben kafaların uymadığı insanı direk sildiğim için hiç ikinci buluşmam olmadı. bugün içimden dedim ki tamam işte ya bu çocuktan olur dedim. kendide öyle düşünüyormuş
Ayrılmadan önce söyledi uzun zamandır kimseyle böyle güzel sohbet etmemiştim diye. bir daha buluşuruz değil mi diye sordu bende buluşuruz tabi dedim ayrıldık eve döndüm bi baktım tüm mesajları silmiş. bende de gözükmüyor mesajlar. neden böyle bir şey yapmış olabilir?
Ayrılmadan önce söyledi uzun zamandır kimseyle böyle güzel sohbet etmemiştim diye. bir daha buluşuruz değil mi diye sordu bende buluşuruz tabi dedim ayrıldık eve döndüm bi baktım tüm mesajları silmiş. bende de gözükmüyor mesajlar. neden böyle bir şey yapmış olabilir?
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar karar verdim dövdürcem ben bunu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Bazi insanlar boyle. Yuzune karsi soylememis , eve gidince mesajlari silmis.
mesajları sildiğini nereden anladın
telegramda silme olayı iki farklı şekilde oluyor. ya kendinden silersin mesajları, ya da iki taraftanda silersin. o da iki taraftan da silmiş mesajlar gözükmüyor
hee telegramdansa anlarsın tabiki de oradan mı tanıştınız
instagramdan yazdı telegrama geçtik
ya sence neden böyle bir şey yapmış olabilir
bişi dicm instadan niye devam etmemiş ?
insan buluşmadan memnun kalmayabilir o yüzden siler bu normaldir
ama buluşmayı beğendiği o kadar belliydi ki
tamada instadan telegrama niye geçtiniz
ben istedim telegrama geçmeyi o değil
belki de beklentisi farklıydı
nasıl farklı
dediğim gibi belki de beklentisi faeklıydı
anlarsın bence az düşününce
telefonda konuşurken şaka yoluyla cinsellik muhabbeti geçti cinselliğe açık olduğumu biliyor
ya bu bana cafeye geçmeden önce sordu reşit misin diye bende hayır 17 yim dedim şaka yapıyorsun ciddi misin falan dedi
normalde 18 im ama 17yim sanmış olabilir
acaba bu yüzden mi
ya anlatacak bir şey yok kiii bu kadar
yorumlarda sürünmeyelim diye dedim
öldün sandım
Bir yerlerde sorun var demek..
Sal onu sen ondan olmaz :)
güzel kizsan garip, değilsen normal
beğendiğini söyledi
ya buluşmayı sevdiği o kadar belliydi ki kim olsa anlardı
ben hiç sosyal medyada tanışıp birisiyle bulusmadim, buluşmaya karar veriyorumsa hoşuma gittiği için buluşuyorumdur ve bir şey bekliyorumdur bundan, senin arkadaşının mantığını anlamadım açıkçası, zaman kaybı olabilir
sakıncası yoksa nasıl tanıştınız, tanışma için bahane neydi?
?
instagramdan tanıştık bir gün sonra kahve içelim dedi tamam dedim ertesi günde buluştuk
instadan nasıl tanıştınız ya, tanımadığım birisine hiç tanışmak için yazmadım cozkxks
Başka türlü memnun olmak istiyor
İlginç
😂😂😂😂😂 alfa erkek
amacı ne
buluşmadan keyif aldığı aşırı belliydi
Sana tahrik olmamış ya da vermicegini anlamış
Erkekler çok yalanci
Sjjsjsjssj kime dövdürecen senden hoşlanan başka birine mi
yoo erkek kankilerime
10 kişiye tek kalıcak
Yaa. Bir git işine
sen git gvata bak
Adam seni istemiyor diye çok mu üzüldün iyi yapmsis jsjsjsjsjs
onun derdi cinsellik aw
bu bana reşit misin dedi bende yalan söyledim 17 yaşındayım dedim
ondan korktu kaçtı ama buluşmaya geldi pislik
Söyledim ya işte başta da sana derdi seni becermek ama beceremeyecegini anlayınca kaçmış
ben orada 18 im deseydim devam ettirecekti konuşmayı dövülmeyi hak etti pilsik
Yoo bence haklı yani sen cinsellik mi istemiyorsun yoksa denedin mi onu
aptal işte ertesi gün evine çağırsa giderdim ama bunu yalan dolanla yapmayacaktı
ya sg ne haklısı
azıcık adam olsun söylediğinin arkasında dursun
hangi birini söyleyeyim
niye
Sen gel kanka biri
Biiii
Yazz
Modlar çünkü hemen banliyor
Eee peki yazma
dengesiz erkek
Uzak durulucak erkek
Sen onu sall