İlk buluşmadan çok memnun kaldığını söyleyip eve gidince tüm mesajları silen erkek?

İki gün önce instagramdan yazdı bugün buluştuk kahve içtik her şey çok iyiydi sohbet o kadar sardı ki sanki yıllardır tanışıyormuşuz gibi. şu ana kadar kiminle buluştuysam ikinci buluşmayı gerçekleştirmek istedi ama ben kafaların uymadığı insanı direk sildiğim için hiç ikinci buluşmam olmadı. bugün içimden dedim ki tamam işte ya bu çocuktan olur dedim. kendide öyle düşünüyormuş
Ayrılmadan önce söyledi uzun zamandır kimseyle böyle güzel sohbet etmemiştim diye. bir daha buluşuruz değil mi diye sordu bende buluşuruz tabi dedim ayrıldık eve döndüm bi baktım tüm mesajları silmiş. bende de gözükmüyor mesajlar. neden böyle bir şey yapmış olabilir?
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar karar verdim dövdürcem ben bunu
İlk buluşmadan çok memnun kaldığını söyleyip eve gidince tüm mesajları silen erkek?
Cevapla