Eş de olsa habersiz hiçbir şey yapılmamalı diye düşünüyorum. 😬

Eş de olsa habersiz hiçbir şey yapılmamalı diye düşünüyorum. 😬

Yani eğer önceden birbirine tutup da işte istediğin kadar istediğin zaman para alabilirsen gibi aralarında bir sözleşme geçtiyse yani birbirinden izin almasına gerek yok zaten evliliklerde bence gelirler giderler ortaktır ama tabii ki böyle bir durum yoksa izinsiz de birbirinden para saklaması para alması uygun olmaz.
Tabi ki alabilir eğer ihtiyacı varsa ama alamdan önce söylemesi daha mantıklı olur diye düşünüyorum. sonuçta evlilik birlik ve beraberlik demektir. yani sürekli alıp alıp harcıyorsa doğru değil ama bunu zaten önceden konuşurlardı
Kimse kimseden almamalı habersiz para çünkü cüzdanda para var sanıp bir açıyorsun alışveriş sonrası tataaaaam para yok ve sen şok!! İşte o yüzden alacaksın sonra söyleyeceksin cüzdanından... tl aldım haberin olsun. Dikkat alabilir miyim değil aldım :D sormak değil sadece haber vermek.
Cevap
12Cevap
Habersiz yapılmamalı. Her şeyden önce etik değil. Zor durumda ve söyleyecek durumu yoksa ayrı ama bunu huy edinmek hoş değil.
Hayatını paylaştığın kişiden bahsediyoruz değil mi?
Bence söylenip alınması daha doğru olur gizlimiz saklımız yok
Almasa daha iyi. Alabilir tabiki ama bence almasın kdkds para her şey mi.
habersiz olmamali bu saygısızlıktır
Hayatım onun olmuş cüzdanın önemi mi var?
Alabilir sonradan söylemeli ama.
Haber ederek almalıdır. Alabilir
Habersiz olmaz haberli alması doğrudur
Pek hoş olmaz bence haber verip almalı
Ben veririm gerek yok yeterki gönlümü etsin
Alırsa şamarlarım
Haber edilmeli
Hayır
En azından söyleyebilir:)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?