
Bana göre değil almam izinde vermem asla

Yani şu kadar aldım dese fena olmazdı. Haber vermeli tabi. Dışarı çıktığımda kötü bir sürprizle karşılaşma ihtimalini yaşamak istemem. Ben de böyle bir şey yapacaksam şu kadar aldım derim sanırım.
Kesinlikle bunu doğru bulmuyorum. Çünkü ne olursa olsun herkesin bir sınırı olmalı. Bu demek değil ki yaptığı şey kavga etmeye sebeptir. Sadece düşünceli bir eş her zaman haber vererek bir şey yapması gerekir. Habersiz para alması durumunda eşinin para miktarı kısıtlı olabilir ve cebinde veya cüzdanında o miktar lazım bir paradır ve para aynı şekilde yerinde durduğunu sanarak alışveriş yapmaya çıkınca alışverişini yaparken yetersiz parası olduğunu fark edince bu cidden kötü bir durum olur. Düşünceli bir eş, eşine önce haber verir ve sonra alabilir. Bakın asla izin alsın demiyorum. İzin almasına gerek yok kimse kimsenin efendisi değil. Sadece haber verilmesi gerektiğini söylüyorum.
senin paran benim param mı var para ortada durmalı giderler çıktıktan sonra kimin ne ihtiyacı varsa karşılanmalı karşılanamıyorsa duruma bakılmakı acil olan ihtiyaç karşılanmalı zaten böyle yapılmıyorsa gizli kaçak para alınır sonrada vay efendim karım cüzdanımdan para aldı alır tabii isteklerini yapma hizmet bekle 😂😂😂😂
Yani alabilir kısmını geçelim de neden alalım? Yani hoş değil. İnsan evladı gibi söyler karşı taraf sonra zaten vermeyecek değiliz hiç birimiz. Keyifli günler..
Cevap
46Cevap
Selamlar,
Hayır bence çok yanlış.
Arada paranın lafı olmaz elbette ama karşı tarafın acil ihtiyacı olabilir vs. kötü olur o zamanda.
Haber verilmeli.
Merhaba,
Yanlış olduğunu düşünüyorum genel olarak ancak benlik sorun yok, önemli yok! 😅
Alışkanlık haline gelmedikçe bence bir sorun olmaz.
Ne parası hem bir kere ben kocamın kredi kartını alıp kendime pahalı çantalar alıyorum o da bmw model arabasıyla beni awm den alıyor hemde ben topuklu giymişken sonra gömleğini de açık geziyor ve tabi ki güneş gözlüğü de var ve evet benim iq seviyem -31
Evli olsam buna müsaade ederim. İstediği gibi alabilir. Sonuçta eşim canı bir şey çeker ister bunları alsın. Hesabını da sormam. Ancak bana gelip ben şunu aldım bunu aldım diye söyleyebilir.
Onun parası benim param. Benim param yine benim param 😄 eş dediğin kendin gibi bir şeydir. Ben alıyordum, sonradan haber verirdim. Bir kere sorun yaşamamıştık.
Uyurken falan uyandırmamak için olabilir ama sonrasında mutlaka haber verilmesi lazım diye düşünüyorum
Eş Kelimesinin anlamına ilk olarak TDK'dan bak derim.
Yani eş olduktan sonra tabii ki de olabilir bu dediğin şey.. Sonrasında söylersin aldığını.
Asla hele ben eşimin cüzdanından ölürüm gene almam eşim parasız gezmemeli canı birşey istediginde alabilmeli
Benim bir huyum var benden izinsiz herşeyimi alabilirsiniz fakat bunu bana bildiririnki bende onun alındığını biliyim yani
Benim eşim olduysa senin benim muhabbeti olmaz. Tabiki bilgim olması amacıyla aldığı miktarı söylemesi lazım.
Haberi ve bilgisi olmadan alamaz ve alması uygun olmaz
Alırım ama aldım derim parası çalındı sanmasın sonra diye
Aldıktan sonra haber verirse problem olmaz haber vermemesi ayıp olur
Montumun cebindeyse evde yoksam alsın, beni görünce de haber versin sorun olmaz.
Habersiz olması kabul edilebilir bir durum değildir
Yok alamaz isterse cüzdanımı veririm ama o hırsızlıktır
Almasında sorun yok tabi ki ama habersiz olmaması gerekir.
Biz olacağımız için elbette alınabilir ancak haber verilmeli.
Alabilir senlisi benlisi olmaz ihtiyao varki alıyor ne bunda o güven olmalı verilmeli.
Hayır alamazlar... 😊 Ben dokunmam bile kesinlikle...
Alabilir ama haber vermeli bir şokla karşı karşıya kalmamak için
İzin almak değil de haber vermek olabilir, habersiz olmaz
Eşim almıştır belki ama ben onun parasına asla el sürmedim
Hayır. Bi zahmet haber versin. Çalındı mı noldu bilelim.
ayıp birşey, alabilir ama söylemek gerek.
adam ya da kadın birşey aldı, baktı para yok.
başıma geli kötü bir his.
Dostum alırsın ama haber de verirsin. Zaten hayat ortak değil mi?
ben ek kart çıkarttım istediği kadar harcayabilir. nakit kullanıyor olsaydım da tabiki istediği zaman ihtiyacı kadar alabilir sıkıntı yok.
Nasıl biz kadınların çantasını kariştirmiyorsak onlarda bizim cuzdanimizi kariştirmasinlar istesinler veririz
Almakta sorun yokta ansızın elini cebine atınca parasız kalmak iyi olmaz
19 yıllık evliyim daha bir gün eşim habersiz para almadı.
Alabiliyor ama bence yapmamalı yapsa bile haber vermeli yani sanki alma diyeceğiz
Hayir tabii ki de. Saygısızlık bu.
Oaçha çüş dakha neler tabiiki Hayır!
O alamaz ben alırım 😊
Alabilir ama bu hırsızlık sayılır
Alabilir. Ama almamalı, en azından söylemeli. 😎
Acil durumlarda alabilmeliler
Canı sağ olsun ama ihtiyaçlar için
Ben alırim banka hesabından bile para aldim
Mutlaka izin alınmalı veya haber verilmeli bence.
Bazen olabilir tadını kaçırmadan 🙄
Alamaz, izin almalı bence.
Hayır, haber verilmeli...
Alamaz herşeyin bir adabı var
Habersiz almak saygısızlıktır..
Haber verilmeli bence
Eşler birbirinden habersiz olmamalı
Ben utanırdım yaa🙈
Haber verilmesi daha doğru olur bence
Almamalı
Özel alandır, haber verilmeli.
Hayır
Almamalılar.
Haber vermelii
Hayır
Hirsizlik olmazmi es olsan bile
Habersiz alamaz haram haberdar etmeli
Habersiz para almak hırsızlık olur
Alamaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?