
Benim için hep kendini haklı gören beni üzdüğü halde bunu düşünmeyen bir insan olması olurdu, çünkü bu insan beni yorar.
07 Ocak 2023 Cumartesi Saat 22.34

Benim için hep kendini haklı gören beni üzdüğü halde bunu düşünmeyen bir insan olması olurdu, çünkü bu insan beni yorar.
07 Ocak 2023 Cumartesi Saat 22.34
ilgisi bitmişse, sevgi bitmisse , hatası varken hâlâ bunun için inatla ben diyorsa empati Yok ise
Aynen katılıyorum 🙏🏻
Rica ederim
Aşırı kıskançlık yapması
Cevap
7Cevap
Inadi olurdu. Inatla anlamayip dinlememesi, empati kuramamasi...
Bana olan saygısı biterse ilişkide biter benim için
Benden başka erkeklerin ilgi odağı olmaya çalışırken benden güç ve deper beklemesi.
Sadece kendi çıkarlarını düşünür hareket ederse hoşuma gitmez.
Benide o davranış yorar
Anlayışsızlık
Aldatmasıdır.
Benimle ilgilenmezdi
İlgisi bitmisse yok sayarim
Artık saygı bitmişse ya da sevgi
İlgisizlik
Sevgisi bitmiş se.
Saygısızlığı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar