Uzun bir ilişki bittikten sonra bir daha kimseyle olamayacağım hissi geçiyor mu, başkaları ile konuşmak ne kadar doğru?

2 yıldır görüştüğüm kişiyle ayrılalı iki ayı geçiyor. Aileler ile tanışılmış bir çok şeyi beraber yaşamıştık kendisi beni o iki seneden önce de seviyordu ama son zamanlarda çok bunalttım sürekli ayrılalım diyip duruyordum en son ayrılmamla kendisi tamamen bitirdi bir daha barışmak istemiyorum dedi haklı çok haklı. Bende bir şeylerin dönüşü olmayacağını anladığımda yoluma bakmaya karar verdim ama bir daha kimseyle olmayacak gibi geliyor biriyle konuşmaya başladım kısa bir süredir fakat en ufak bir şeyde sadece eski sevgilimle kendimi hayal edebiliyorum sadece bir şeyleri onunla yaşayabilirim gibi geliyor. Bu durum nasıl geçer ya da kimseyle konuşmamalı mıyım

Uzun bir ilişki bittikten sonra bir daha kimseyle olamayacağım hissi geçiyor mu, başkaları ile konuşmak ne kadar doğru?
Cevapla