Nisanlimin annesi yani kayinvalidem ve kizi beni 1 haftadir aglatti onlarin yuzunden sevgilimi deli ediyorum ve ayriliyoruz?

Arkadaslar, kizi bana saygisizca davraniyor. Bende ona sadece bana saygi gostermesini soyledim saygili bir sekilde. Annesi taraf tuttu, bana daha yazmiyor. Kizi ise bana terbiyesizce cevap verdi kendisi hakliymis gibi.

bende bir haftadir sevgilime patliyorum. Onun yeterince benim arkamda durmadiginu. Sorunu cozmek icin fazla bsy yapmadigini vs soyluyorum. Ona beni engelle diyorum. En iysi burada bitsin diyorum israr ediyorum. Hic guzel bir konusmamiz olmadi 1 haftadir. Hep kavga, aramalar vs. Kendimi kontrol edemiyorum.. haksizliga ugradigim icin. Bsy yapsam eyvallah. Siz benim yerimde ne yapardiniz? Ayrilmayi mi secmeliyim aci cekecegimi bile bile?

yoksa vurdum duymazligini alttan alip devam mi?

grrcekten bir haftadir hergun agliyorum. Cok zor gunler geciriyorum.. bana yardim edin yol gosterin lutfen

Nisanlimin annesi yani kayinvalidem ve kizi beni 1 haftadir aglatti onlarin yuzunden sevgilimi deli ediyorum ve ayriliyoruz?
Cevapla