Arkadaslar, kizi bana saygisizca davraniyor. Bende ona sadece bana saygi gostermesini soyledim saygili bir sekilde. Annesi taraf tuttu, bana daha yazmiyor. Kizi ise bana terbiyesizce cevap verdi kendisi hakliymis gibi.
bende bir haftadir sevgilime patliyorum. Onun yeterince benim arkamda durmadiginu. Sorunu cozmek icin fazla bsy yapmadigini vs soyluyorum. Ona beni engelle diyorum. En iysi burada bitsin diyorum israr ediyorum. Hic guzel bir konusmamiz olmadi 1 haftadir. Hep kavga, aramalar vs. Kendimi kontrol edemiyorum.. haksizliga ugradigim icin. Bsy yapsam eyvallah. Siz benim yerimde ne yapardiniz? Ayrilmayi mi secmeliyim aci cekecegimi bile bile?
yoksa vurdum duymazligini alttan alip devam mi?
grrcekten bir haftadir hergun agliyorum. Cok zor gunler geciriyorum.. bana yardim edin yol gosterin lutfen
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer