Flörtümün İki saat konuşmadığımızda “ unutulduk” diye triplere girmesi?

Merhaba arkadaşlar bir flörtüm vardı dün konuşmayı sonlandırdım. Sebebi de gün içinde sürekli darlayıcı şekilde mesajlar atması. Sabah Günaydınlaştıktan yarım saat sonra napıyosunnn diye mesaj atıyor mesela. Yemek yedin mi, kaçta buluşacaksınız arkadaşınla, şöyle mi böyle mi sürekli bi soru yağmuru ve rapor şeklinde bi ilişki anlayışı var anlayacağınız. Dün arkadaşlarımla buluştum oturuyorduk ve bunu bildiği halde tekrar napıyosun diye mesaj atmıştı. Arkadaşlarımla oturıyoruZ dedim. İyi eğlenceler dedi teşekkür ederim arkasından iki saat geçtikten sonra unutulduk diye mesaj attı sinirlerim o kadar bozuldu ki tüm diyaloğumu kestim siz olsanız napardınız

Flörtümün İki saat konuşmadığımızda “ unutulduk” diye triplere girmesi?
Cevapla