+1 yılÜzerimizde çok fazla sorumluluk var kardeşim böyle olmaz herseyi biz düşünmek zorunda mıyız ne olursa olsun erkek adam bu hallere düşmez o neydi 🤣🤣🤣🤣
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılbelki sana saçma gelecek ama
bu gibi durumların yüzde sekseni tamamen yediğimiz besinlerin hormanel yapısıyla alakalı yani girdiğimiz nano teknoloji çağında mutasyona uğramayan genetik yapısıyla oynanmayan çok az sayıda ürün kaldı dolayısıyla küresel olarak çılgın moleküler biyoloji uzmanlarının kobayları haline geldik geriye kalan yüzde 20 si ise tamamen kadınsı hayata özenen ve bunu kendine içgüdüsel olarak daha yakın bulan özenti adına dönüşüme uğrayan erkekciklerdir
fakat daha çok genetik bir problemdir yani bir hücrede çift cinsiyet hormonlarının moleküler olarak değişim halidir aynı hücrede iki tane cinsiyet var genetik olarak anatomi erkeklik hormonu yüksek ama benlik olarak yaşamsal etkisi kadın hormonun fazla olmasıdır16 Yorumla- +1 yıl
Aynen commaynen domuz eti yersen onun salgıladığı hormon senin kıskançlık hormonu nu nötr hale getiriyor yanı buda yediğimiz besinlerin bize olan etksiini gösteriyor bu dediğimi bilim adamları deney olarak yaptı bakabilirisiniz bu görüşü çok haklı buldum ben
- +1 yıl
@Kemaltangunes ; Gayet açıklayıcı ve net olmuş görüşüne saygı duyuyorum yorumun için çok teşekkür ederim eline emeğine sağlık 🙏🙏
- +1 yıl
rica ederim mutlu ve sağlıklı yıllar diliyorum
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
en iyi görüş için ben teşekkür ederim sevgiyle kal 🙏
- +1 yıl
🙋🙋🙋
Aşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. Bu tipler yenimi çıktı piyasaya, çoğaldıkça neslimizi koruma altına almak lazım.😇 Kız diye asılıyorsun erkek çıkması kadar kötü durum yok 😂😂ava giderken avlanmak gibi olmazmı🤣🤣
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılHaklısın abla oldukça saçma buluyorum bu davranışları
00 Yorumla
+1 yılmaalesef tukeniyor bir yerde okudum zaman gelecek eblenecek erkek bulamayacak kadinlar bir erkege 25.30 kadin dusecek ve kadinlar buldugu icin sevinecek tukeniyoruz tuketiliyoruz neslimiz soyumuz kuruyor dogal olmayan gidalarla
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılbazı kişiler erkeklik ile Adamlığı karıştırıyorlar, Adam olmak için cinsiyet değil şahsiyet gerektiriyor ki görseldeki gibiler erkek değil ancak. bne olur
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 6,1b cevap paylaştı. Valla beynini kullanan manipulasyonu yemiyen algıya tav olmayan ve Popiler kültür Ahmağı olmayanlar Kaldı geriye Erkek olarak yakında hanım evlatlarına mecbur kalacaksınız 😄
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 881 cevap paylaştı. Bunlara sağlam bir dayak lazım o zaman siz görün sadece yarım saatliğine bana verin bu elemanların birini
010 Yorumla- +1 yıl
Bunlara vericen odunu vericen odunu 😂
- +1 yıl
Tam olarak ne için dayak atacaksınız?
- +1 yıl
Şiddeti sadece geri kalmış toplumlar bir eğitim aracı olarak görür. Şiddet yiyen insan düzelmez, aksine daha kötü hale gelir. Azıcık insan psikolojisini araştırın. Ayrıca ben burada akıllanması gereken tek kişinin siz ve soruyu soran kişi olduğunu düşünüyorum.
- +1 yıl
@akilsagligimkayboldu ; akıl sağlığım kayboldu diye kullanıcı nicki yapan bir kişinin benim aklımı sorgulaması peki 😂😂 kızım ben akıllanmam ama sana tavsiyem beni örnek alma akıl sağlığını koru derim 😂😂
- +1 yıl
Seviyen zaten konuşmandan belli oluyor ezik varlık
- +1 yıl
Evet nickim bu. En azından ben akıl sağlığımın bozulmaya başladığının farkına vardım, siz hala kendinizi akıllı bir birey olarak görüyorsunuz
- +1 yıl
Burada milletin yorumuna atlamandan belli oluyor zaten akılsağlığınızın yerinde olmadıği bunu belirtmen bile gereksiz olmuş akıl sağlığınızın bozulduğunun farkında iseniz bunu millete sataşarak değil tedavi yollarına başvurarak çözüm bulmanızı tavsiye ederim size
- +1 yıl
Tartışma adı verilen bir şey duydunuz mu hiç? Bu kişi bir yorum yapmış ve bende bu yoruma karşı fikrimi belirttim. Tedavi yollarına başvurmadığımı nereden biliyorsunuz?
+1 yılDün berberim traş etmişken kaşlarımdan uzun kılları makaslamaya kalktı. "İndir onu yoksa makası dötüne sokarım" dedim😀😀😀
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 537 cevap paylaştı. Vallah ben fullllllll erkeğim
Gerisi beni ilgilemez06 Yorumla- +1 yıl
tamam Mahmut otur yerine 😂😂
- +1 yıl
Çevren nerden bilecek Mahmut 😂😂 senin içindeki cevheri 😂😂
- +1 yıl
Bu gereksiz bilgiyi benimle paylaştığın için teşekkürler Mahmut 😂
Aşk İlişkileri konusunda 523 cevap paylaştı. kombine bak ddf o eteğe o ayakkabı gider mi? Üstelik iddialı bir mor
04 Yorumla- +1 yıl
Olmuş mu kombin şimdi 😂 insan o elbisenin altına nut rengi bir topuklu giyer 😂😂
- +1 yıl
Hiştt morlu titrettin beni titrettin beni 😂😂
- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılBuna erkek denmez. Uniseks birey denir. Daha türkçesi “ibbine” yani
13 Yorumla- +1 yıl
Konuştu errrrrrrkek
- +1 yıl
@akilsagligimkayboldu aman ne komik ne komik
- +1 yıl
Ben komik bir şey yazdığımı söylemedim.
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. kızlara rağbet azaldı umumiyet lgbt li arıyor artık
00 Yorumla
+1 yılBilmem ben karadenizliyim bizim oralarda erkek var.
00 Yorumla
+1 yılHiçbir şey düşünmüyorum kıyamet yaklaşıyor 😂
128 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle düşünecek bir durum degilki her şey doğasından çıkmaya başladı
- +1 yıl
Gerçekten artık dünyanın bir tadı kalmadı ya insan ilişkileri insanlara samimiyetlere ilişkiler sevgi aşk acayip bir şey oldu yani
- +1 yıl
Aynen öyle çok haklısın hakkımızda hayırlısı olsun diyelim
- +1 yıl
Ben mesela burada bile baksana birisiyle tanışmaya çalışıyorsun insanlar hep bir Gizem içinde geziyor niye güvensizlik var
- +1 yıl
Çünkü artık kimse kimseye guvenmiyor çünkü o güven ve samimiyet kalmadı
- +1 yıl
Aynen öyle mesela sana dahi adını sordum söylemek istemedin
- +1 yıl
Çünkü sana yalan söylemek istemiyorum kafadan bir isim de söyleyebilirim ama bunu yapmak istemedim söylemek içinde birazdaha zamana ihtiyacım var demekki insanlara çabuk guvenebilen bir karakter değilim bunun seninle bir alakası yok herkeze böyleyim çünkü
- +1 yıl
Yok demek istediğimi yanlış anlama yani böyle insanlar kaliteli insanlardır mutluluğun ve mutlu etmenin kıymetini bilen insan vardır O anlamda söylüyorum
- +1 yıl
Ya illaki vardır bunu anlayabilmek için de o insanı iyi tanıyıp guvenmek gerekiyor
- +1 yıl
Aynen öyle ama bunun için de iletişim içinde olmak gerekir
- +1 yıl
Yani tabiki ben genelde burdan iletişim kuruyorum zaten insanlarla en ufak hatalarını görürsem de engelliyorum sadece bana karşı değil başkasına da bir saygisizligi varsa yine aynı şeyi yapıyorum
- +1 yıl
O zaman yandım desene sen benim görüşlerimi takip edersin şimdi 🤣
- +1 yıl
Sadece senin mi herkesin kini ediyorum. Hatta şu an bir bayanla erkeğin kapışması var bir soruda denk geldim kız okadar terbiyesiz ve seviyesiz ki anlatamam adam twrbiyesini hiç bozmuyor böyle bir gerçekten düşman başına ben şimdi bu kızı engellerim mesela başkasina saygısı olmayanin bana da olnaz cunku insan biraz edepli ve aklı başında olur tartisirkem bile o seviyesini korur
- +1 yıl
Haklısın da bence burada biraz seviye beklemek doğru değil ya hatta şöyle söyleyeyim tamam burada düzgün insanlar da var da böyle sahte hesaplar da çok fazla zaten onlar kendini hemen belli ediyor
- +1 yıl
Bence beklenmeli sayginin sevginin yeri mi olur sanal ortam da olsa insan konuşma üslubuna davranışlarına dikkat etmelidir
- +1 yıl
Kızın adama söylediği şeyleri bir görsen ne demek istediğimi anlarsın
- +1 yıl
Yok yok tahmin ediyorum hatta dün birisi gizli bir rüya bana dedi ki benim fotoğrafımı almışlar sonra açmışlar tipsiz falan diye benim hakkımda yorum yapmışlar 😂
- +1 yıl
Zaten öyle gereksiz insanlara engelleyeceksin ya
- +1 yıl
Bu kızda ana baba dümdüz gitmiş 😂
- +1 yıl
Ya emin ol onların çoğu var ya kız hesabı bile değildir
- +1 yıl
Valla bilmiyorum ki kız hesabı görünüyor
- +1 yıl
Ben sana şöyle bir şey söyleyeyim mesela bazı hesaplar var adam kız hesabı açıyor ben hemen fark ediyorum nasıl fark ediyorum mesela takip ediyorum o da bana takip ediyor Ben de mesaj atıyorum konuyu hemen cinselliğe bağlıyor öyle olduğu zaman o hesabın sahte hesap olduğu anlaşılıyor çünkü hiçbir kız daha ilk defa tanıştığı bir erkekle cinsellik konuşmaz
- +1 yıl
Doğrudur ben özelden kinseyle konusnadigım için böyle sıkıntılarda yasamiyorum kafam rahat oluyor
- +1 yıl
Aşk olsun ya ben sanki önüme gelenle konuşuyorum da ben de öyle herkesle konuşmam ki sadece fark ediyorum ondan sonra yazıyorum ne olduğunu ortaya çıkarmak için yani yoksa ben de o kadar herkesle önüme gelenle konuşmuyorum alındım bak 😂
- +1 yıl
😂😂 ben sana demedim ki niye alınıyorsun yani demek istediğim şey kim erkek profili açmış kim kime ne demiş özelde bilmiyorum diyorum yorumlarda tanımaya çalışıyorum
- +1 yıl
Benim hakkımda ne düşünüyorsun acaba çok merak ediyorum
- +1 yıl
Ne konuda canim
- +1 yıl
Genel olarak yani izlenim olarak
+1 yılBu kılıkla depoyu fulleyecekmiş 😁
11 Yorumla- +1 yıl
Dimi ama 😂 hiç o kombinin altına o ayakkabılar olmuş mu 😂
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılParasiz kalmış garibim 😁
02 Yorumla- +1 yıl
😂😂
- +1 yıl
Şu gariban ekmek parası
+1 yılPratik zeka mis gibi. 😂
05 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣 bence erkeklerin nesli tükenmek üzere devletin hemen sizi acil koruma altına alması lazım 😂 çünkü tarihi eser niteliği taşıyorsunuz 😂 yoksa bu gidişle erkek milletini dinazorlar gibi tarih kitaplarında, TV belgesellerinden izliycez artık 😂😂
- +1 yıl
Bence yakışmış. 😂😂
- +1 yıl
😂😂 hiç o kombinin altına o ayakkabı olmuş mu 😂
- +1 yıl
Böyle insanlari dışarıda gördüğüm zaman sinir oluyorum 😂 giyinmeyi bilmiyorsan çıkma dışarı 😂😂
- +1 yıl
Bu işte daha yeni belli ki. 😋
+1 yılHer şey manipüle edildi ve edilmeye devam ediyor
011 Yorumla- +1 yıl
Bence Erkeklerin nesli tükenmek üzere devletin sizi hemen koruma altına alması lazım 😂 çünkü siz tarihi eser niteliği taşıyorsunuz 😂 yoksa bu gidişle erkek milletini dinazorlar gibi tarih kitaplarında TV belgesellerinden izleriz artık 😂🤣🤣
- +1 yıl
Bunu iltifat olarak kabul ediyorum 😅
- +1 yıl
Et tabii 😂 size bir şey olursa biz napariz 😂 soyumuz kuruyacak 😂😂 siz bu ülkeye lazımsınız 😂
- +1 yıl
😂😂
- +1 yıl
Gülmeee 😂😂
- +1 yıl
Ağlayayım mı 😅
- +1 yıl
Sen gülme hep ben gülüyüm 😂🤣 sen benim yaşıma gelene kadar daha çok gülersin 😂😂
- +1 yıl
Her zaman gül her zaman gül de yasinda ne varmış, senin yasinda sevgilim var benim be 😂
- +1 yıl
Sevgilin olduğunu belirtmen çok güzel olmuş 😂😂 yarın sevgiline de ' Bak kızım ben nesli tükenmekte olan bir insanım 😂 benim kıymetimi bil sonra benim gibisini zor bulursun dee 😂 ben senin bildiğin erkeklerden değilim de 🤣 bana şekul şukul yapma belini incitirim dee 😂 kızın gözünü korkut biraz 😂😂
- +1 yıl
Oda burada benden kızlar soruyoru gördü oda üye oldu hesabı sil diyorum silmiyor beni stalklıyor surekli söylememe gerek kalmayacak o zaten senin yorumunu okuyacak 😂😂 hatta belkide şu an çoktan okumuştur
- +1 yıl
Tm daha iyi işte olayın ciddiyetine varır 😂 sana ona göre davranır 😂
+1 yılErkek mi kaldı yaa kime baksam aşko kuşko erkek
02 Yorumla- +1 yıl
😂😂😂
+1 yılErkeklerin bilememde adamların tükeniyor 😕
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılerkek demeyelim bunlara bence :)
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılAzalıyor
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Töbee yahu neyse demicem bisi
00 Yorumla
+1 yılErkek mı de böylelerı
00 YorumlaÇok az kaldık kıymetimizi bilen yok
00 YorumlaKoyacam şimdi lezoları görecen gününü 😎
05 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣🤣 dayadım size soruyu
- +1 yıl
Kendime guveniyorum ki burdayım
- +1 yıl
🙋🙋🙋
Hahahaja
038 Yorumla- +1 yıl
Noldu 🤣🤣
- +1 yıl
İlahi benide güldürdün 😂 sende az hınzır değilsin hee 😂 hınzır şeyyy seni 🤣
- +1 yıl
Gülmee 🤣
- +1 yıl
Nereye 🤣
- +1 yıl
Ya attığın istek bir yerime gelseydi genç adam 😂
- +1 yıl
Sen beni koruycan da sonra seni kim koruyacak 😂
- +1 yıl
Yaa çok Romantiksin 🤣 bak böyle dedin gönlümü çaldın hınzır şeyyy seni 🤣
- +1 yıl
Hrrrrr 😂😂
- +1 yıl
Böyle duygusal konuşma leynn benide ağlatacaksın şimdi 😂 toprakla uğraşmak bile insana bu kadar iyi geliyorsa gömülmeyi sen düşün artık 😂😂
- +1 yıl
😂😂 insan benimle yaşlanmaz valla çabuk mezara koyarım 😂🤣
- +1 yıl
Vay şimdi öylemi olduk az önce beni korumak için önüme atliyordun şimdi ben senin hapis mi yatayim diyorsun 😂 niyetin ciddi değilse neden beni oyaladın zalımmmm 😂
- +1 yıl
Aa iki gözümün çiçeği yorum yazmış 🤣😂
- +1 yıl
Geri niye getirdin ki biraksaydin orada bir hayır sever çıkardı elbet
- +1 yıl
Nedemek kimse yoktu ıssız bir yere mi getirdin laa srn beni 😂😂
- +1 yıl
İyi düşünmüşsün çünkü kalabalığı hiç sevmem
- +1 yıl
Ooo süper bayılırım bir gün en büyük hayalim küçük bir bağ evimin olmasidir zaten
- +1 yıl
Çünkü doğayı sakinliği seviyorum
- +1 yıl
Ne burcusun sen
- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılErkek demem
04 Yorumla- +1 yıl
😂😂 ne dersin sayın piskopat beyefendi 😂
- +1 yıl
Top, tekerlek, ib ne , tro, vb gibi kelimeler 😜
- +1 yıl
Bence erkeklerin nesli tükenmek üzere devletin sizi hemen koruma altına alması lazım 😂 çünkü tarihi eser niteliği taşıyorsunuz 😂 yoksa bu gidişle erkek milletini dinazorlar gibi tarih kitaplarından , TV belgesellerinden izliycez artık 😂😂
- +1 yıl
Hahahahahah sen beni koru o zaman 😜
+1 yılO ayakkabı onun altına olmuş mu hiç
014 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle 😂 o kombine o ayakkabı gitmiş mi hiç 😂 o elbisenin altına nut rengi bir stelotto çok guzrl olurdu 😂 onu daha zarif gösterirdi 😂😂
- +1 yıl
Evet ya dışarda böyle insanları görünce sinirden kendimden geçiyorum kombin yapmayı bilmiyorsanız dışarıya çıkmayın 🤣🤣🤣🤣
- +1 yıl
Dimi ama 🤣 insan eline ufak bir çanta alıp bir kaç aksesuarla bu kombini zenginleştirebilirdi 🤣🤣 çok sade kalmış elbise kendini gösterememiş 🤣🤣
- +1 yıl
Altında da kesin babanne donu vardır 🤣🤣🤣 saçını da yapmamış bacaklar orman gibi 🤣🤣🤣
- +1 yıl
O elbiseye dağınık bir topuz güzel giderdi 😂
- +1 yıl
İnşallah ordan sonra kuaföre gidiyordur 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Bunun işi çok 🤣🤣 kuaförü zengin eder 🤣
- +1 yıl
Makyaj boya badana ohooo yenisi şart bunun 🤣🤣
- +1 yıl
Bu şöyle der ne veriyim abimee 🤣🤣
- +1 yıl
Hazırda acılı var olur mu 😂😂😂😂😂
- +1 yıl
Buna ne verirsen yer daya gitsin 🤣😂
- +1 yıl
Şevket abim ne hâle gelmiş bizde onu kahvede okeye bekliyoruz 🤣🤣🤣🤣
- +1 yıl
Şevket abini bozdurup bozdurup harcadılar 🤣🤣
- +1 yıl
Şevket abime arka mahallede grup yapmışlar 🤣🤣🤣🤣
+1 yılMidem bulandı
04 Yorumla- +1 yıl
İstediğin erkek olsun daima hazirimm
- +1 yıl
Neye hazırsın genç adam 😂🤣🤣
- +1 yıl
Neye istersennn
- +1 yıl
bir şey istemem teşekkür ederim canın sağlığı
İğrenç
00 Yorumla
+1 yılHayır.
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 