Esimin bana yazmasını arayıp sormasını istiyorum ne yapabilirim?

Ben istiyorum ki esim bana sürekli yazsin surekli arayıp sorsun benimle sohbet etsin ama yok ilk zamanlar yazisiyorduk ama artık yazismiyoruz ben bi konu açınca hemen kapatıyor konuşmak istemiyor sanki ama ben yazmayınca bigun arıyor ya da o mesaj atıyor ama geç oluyor saat 4 gibi falan oysa ki telefon sürekli elinde sürekli müşterilerle falan konuşuyor eltilerimin kocaları sürekli arayıp soruyor bi is yaparlarken onlara danisiyolar ne güzel ama bizim eşimle aramızda dağlar var sanki esime bisey söyleyince hemen sinirleniyor ne dediğini bilmiyor şu zaman kadar bana herseyi dedi yani en kötü şeyleri bile ben bu yuzden geçen gün 5 gün konuşmadım en sonunda geldi yeter artık dedi bana yakinlasmaya çalıştı yılbaşında söz vermişti bagirmayacagina ama yine aynı boşanmak istemiyorum daha doğrusu bosanamam belli sebeplerden dolayı aslında esimi de fazla sevmiyorum artık lafları beni kendinden soguttu hele geçen gün ben buna dedim seni istemiyorum diye benle beraber olmak istedi bende istemedim çok sinirlendi sonra bana dedi bende seni istemiyorum git kimle konuşursan konuş ne yaparsan yap artık benim karım değilsin dedi seni bosadim dedi ben sinirlendim kizdim oturdum agladim tekrar geldi yanıma özür falan diledi bizim nikahimiz düştü mü şimdi bide esim ters iliski istiyor bana doğru düzgün güler yüz göstermiyor her lafi söylüyor yani esim tam boşamak istiyorum ama bosanamiyorum ne yapacam bilmiyorum tek çare esimi düzeltmek istiyorum nasil düzeltebilirim 😔
Esimin bana yazmasını arayıp sormasını istiyorum ne yapabilirim?
Cevapla