Kısa boylu erkeklerin bir kızın kendilerle sevgili olacağını zannetmesi çok komik değil mi ya?

1.70 erkek gelmiş senden hoşlanıyorum diyor ya :D Kızlar olarak kısa boylu erkeklerden hoşlanmıyoruz kısa erkekler neden bunu anlamıyor. Bir erkek 1.80 den kısaysa erkek gibi gelmiyor istediği kadar yakışıklı olsun, zengin olsun, karakterli olsun eğer o boy 1.80 den kısaysa hiçbirinin değeri kalmıyor. Kısa erkekler lütfen kızlara teklif rahatsız etmeyin artık. Sevgili ilişkileri sizin için değin anlayın artık.

Kısa boylu erkeklerin bir kızın kendilerle sevgili olacağını zannetmesi çok komik değil mi ya?
Cevapla