Kısa boylu erkeklerin bir kızla sevgili olmayı beklemesi çok saçma değil mi?

Kusura bakmayın ama erkek için kısa boy kabul edilemez 1.80 den kısa erkekler çok kötü duruyor hadi 1.77 e kadar kurtarır belki de onun da altı erkekler çocuk gibi duruyor boyu kısa erkekler kız hayali kurmamalı bence.

Kısa boylu erkeklerin bir kızla sevgili olmayı beklemesi çok saçma değil mi?
Cevapla