Eşimle iletişimimiz hiç yok. Sizin de evlilikleriniz böyle mi?

3 yıllık evliyim ve bir kızım var ama sorun eşimle aramızda olmayan muhabbet. Herkes her şeyini eşi ile paylaşırken bu bizde yok. Akşam işten çıkar koltuğa uzanır tv açık elinde telefon. Bazen dayanamayıp diyorum gel şu çocukla biraz zaman geçir. Hemen bı yeri ağırir. Evimizde sevgi sözcükleri kullanılmıyor. Cinsel hayatımız zaten yok. Eşime en son ne zaman sarıldım hatırlamıyorum. Bizimki kırk yıllık evlilik gibi sanki. Günlük hayat problemi çocuk büyütmek derken biz kendimizi unuttuk. Birlikte hiç bir şey yapamıyoruz. Ya vakit yok ya nakit. Bide ailesi diye sorunumuz var ki en çok onlar etkili. Huzurumuzu en çok onlar bozduğu için uzaklaştık birbirimizden. Ne seni seviyorum sözü ne doğum yaptım hediye ne doğum günümu kutlaması hiç bir şeyini görmedim ben eşimin. Neden böyle ve nasıl düzeltilmelidir? 3. yilda her şeyi mi tükettik?

Eşimle iletişimimiz hiç yok. Sizin de evlilikleriniz böyle mi?
Cevapla