Biri vardı hayatımda beni çok üzdü, kalbimi kırdı. Bu dünyada onun da bir gün kalbi kırılır mı?

Benim iyi kalbimi kullandı. Hayaller kurduk beraber ama beni sürekli erteledi. Ayrıldıktan sonra başkasıyla sözlenip evlendi. Ortak tanıdıklarımız var diye gözüme sürekli resimleri çarpıyor ve tekrar kalbim parçalanıyor. Ne zaman bitecek bu, artık dayanamıyorum.. Onu mutlu gördükçe daha çok üzülüyorum.
Bir gün bana neler yaptığını bulur mu? Aynı şeyi yaşayan var mı? Dertleşmek istiyorum.
Biri vardı hayatımda beni çok üzdü, kalbimi kırdı. Bu dünyada onun da bir gün kalbi kırılır mı?
Cevapla