Neden değerim bilinmedi? İlla ki cazgır karakter birisi mi olmalıydım?

Çok sevdim. Çok deger verdim. Ilkim oydu cinsel olarak cok bisey yasamadik ama beni ilk öpen erkek ilk elimi tatan ilk sarılan erkek oydu. İlkimdi. Yillarca onu sevdim, onu bekledim. Kavusmak icin yanıp tutustum ama bana hep bahanelerle geldi. Özel günlerim hic olmadi mesela, sürpriz hic olmadi. Doğum günlerimi bile hep unuttu.. Bir sey demedim zorla pahali hediyeler aldirip pisman ettirmedim hatta hiçbir şey almadi desem yeri var ama kıymetim bilinmedi son tartismada bana hakaret etti ve kendisini her şeye ragmen haklı gördü cok sevmeme ragmen iliskimi bitirdim çünkü saygı bitmisti.. Sadece soruyorum neden kıymetimi bilemedi oysa ben onun için tüm fedakarliga vardim. Çünkü bendeki yeri hep çok ayrıydı :(((

Neden değerim bilinmedi? İlla ki cazgır karakter birisi mi olmalıydım?
Cevapla