Yalnızım diye gün içinde sürekli üzülmekten kurtulma yolu nedir?

arkadaşlar çok fazla aklıma geliyor ben nolucam böyle diye. hatta sevgilisi olan evlenen insanları kıskanıyorum. eskiden böyle değildim hiç. kıskanmak istemiyorum onlar için sevinmek istiyorum ama içimde buruk bir his oluyor.

sokakta falan hiç çift görmek istemiyorum. çok çaresiz hissediyorum. artık kabullenmem lazım ben böyleyim şu an yalnızım. henüz zamanı değil demek ki diyeceksiniz biliyorum ama elimden gelmiyor. günlük hayatta sürekli aklıma gelen bu buruk duygudan nasıl kurtulabilirim?

Yalnızım diye gün içinde sürekli üzülmekten kurtulma yolu nedir?
Cevapla