
Biz saplar olarak yerimizi alalım. Ne sebeple tartışırlar izleyelim, bilinçlenelim. 😃
Tartışmanın ateşini sen mi körüklersin?

Biz saplar olarak yerimizi alalım. Ne sebeple tartışırlar izleyelim, bilinçlenelim. 😃
Tartışmanın ateşini sen mi körüklersin?
Haklı olduğum her konuda ateşe körükle giderim. Artık kendimden ödün vermediğim için alttan almam. Aman aman bir tartışmamız yok ama çoğunlukla ailesi yüzünden anlaşamamazlık yaşıyoruz.
istemediğim bir konuda ısrar ederse, bildiğim ve düşündüğüm yanilmadigim konularda da o yapicam diye ısrar ederse tartışma çıkıyor çünkü zarara uğratıyor göz göre göre tahammül edemiyorum... onun dışında sakin bir insanım bebeğim deyip gelip öpsün güler konuyu bağlarım ☺️
Rica ederim ✨
Sevgilim varken tartışma yaşamadık pek. Hatta bilmiyorum yani belki de hiç😅
Ama ileride yaşarsak da büyük tartışmalar olmaz ki ben başlatmamaya özen göteririm. O başlatırsa da mümkünse sonlandırmaya çalışırım. Gerilim sevmiyorum 😅
Cevap
2Cevap
Sevgilim ya da eşim yok. olsaydı anlaşmazlık çıkmazdı
Her saat başı anlık foto at demediginiz sürece gayet sakin biriym beyler
Bu çiçeği de her saat görmek istemeyen bey de gözlerini boşu boşuna açmasın jfkd
Oo romantik erkek severz
Soyları tükeniyor...
Bir pandalar bir de sen işte
Yok ben çok romantik değilim. Daha doğrusu ne kadar sevdiğim önemli. Sevdikçe açılırım
Cok sevmen dilegiyle
Sen de çiçek
Bazen işten dolayı birbirimize zaman ayırmamamızdan dolayı ufak tefek şeyler olabiliyor. İlgi ya da sevgi gibi ihtiyaçlarımızı gideremiyoruz fakat zaman bulduğumuz zaman konuşup hallediyoruz.
Yani o benimle sevdiğim insan arasındadır. Keyifli geceler..
İyi ki yok, çekilecek dert değil.
Pek çıkmaz birikir bom diye patlar biter
haklıysam haklıyımdır nokta
Cıkmıyor ki hiç
Sevgilim / eşim yok.
İlgisizlik
kıskanclık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?