Geçenlerde KS de yorumları ile birbirlerine aşko kuşko diye hitap eden üyeler görmüştüm. Bugün de başkalarına,
KS aşkları yalan mı yoksa günübirlik değişiyor mu?
Geçenlerde KS de yorumları ile birbirlerine aşko kuşko diye hitap eden üyeler görmüştüm. Bugün de başkalarına,
KS aşkları yalan mı yoksa günübirlik değişiyor mu?
Evet zaten burada ki aşkları samimi bulmuyorum genelde hep göstermelik oluyor yani tabi ki çok mutlu olanlar da var ama genelde pek samimi bulmuyorum birbirine böyle iltifat eden kişileri. çünkü herkes aslında gösteriş peşinde oluyor.
Çok mutlu olana hiç denk gelmedim açıkçası
Aman ha ksden aşk falan sonra tehdit etmeye kalkmasinlar kocalarına yakalanmasinlar
😂😂 o konulara hic girmeyek lo
Yalan evet bunu burada bilmeyen duymayan kalmamıştır artık. Herkes egosunu tatmin etme peşinde.
Bugün aşko dediğin yarın hoşt lo diyebilir ahahhas cinaslı kafiyeler deyince de ben. 😂
Cevap
2Cevap
Kimin eli kimin cebinde belli değil kii🤧 Kızlar soruyor>Kısmetse olur kdkds
Herkes birbirinin eskisi gibi
Gönül ferman dinlemiyordur. Bu durumun ksye özel olmadığına eminim. Ben görmezden geliyorum aşıkları.
Yaşayan yalancı olursa aşklar da yalan olur. Yani demek istediğim yalan olanlar vardır ama gerçekten aşık olan seven de vardır
Benim gibi şarkılarla konuşan bir adam 😃 o zamansa
https://youtu.be/6HWWhPzcra4
:D :D
KS ilişkiler çoğunlukla yalan diyebilirim 🙂
Yioo benim tanıdıklarımda gayet normal
Olabilir
Çoluk çocuk çoğu onsekiz yaş aralığı.:D
Yok bro bunlar Yaş olarak o kulvarda değiller
Var bildiğim üjbej Harun abi
Tek eşlilik bize göre değil :d
Püüü ırz düşmanı jfjjf
kim ne yaparsa yapsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?