Sen çocuğun korku halinde yaptığı şeye güleceğine kendi haline gül. Ben böh hareketini en son 5 6 yaşında falan yaşında yapmıştım gelmişsin kaç yaşına seviyesizce hareketler falan.. Böh ne a*k :D
11 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka bizim okulda herkes yapıyor Ne yapayım son sürat gidiyordu sağına soluna bakmadan bir hainlik yapasım geldi 🤣
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
+1 yılÇok sıkışmıştır sende aniden korkutunca kaçmıstır çok dalga geçme bence ya harbiden kötü bir durum 😂
05 Yorumla
Soran+1 yılAhahahs 🤣 zaten gülmekten pek bir şey konuşamadım
- +1 yıl
Kötü durum sjsjjsjdj ama olabilir ya çok sıkışmışsa normal
Soran+1 yılJübilemi yaptım yalnız birini altına yaptırdım 🤣
- +1 yıl
Hala tssak geçiyon mq çocuğa Allah sabır versin sjsjsks
Soran+1 yılYa ne yapayım Ama yüz ifadesini bir görsen hem kızdı hem korktu hem utandı hem üzüldü bütün ifadeler aynı anda görüşüyordu yüzünden
Gizli Üye(25-29)+1 yılYaşadığım en kötü an kız bana sarıldığında sertleşmiş olmamdı. Değdi kız bana ama oha yani dedi öyle bir utandım yerin dibine girdim 🙁
023 Yorumla
Soran+1 yılAhahahs 🤣🤣 siz niye şeyinize söz geçiremiyorsunuz sizden habersiz hareketler yapıyor
Cevap sahibi+1 yılVücuttan bağımsız çünkü, bazen hislere göre bile kalktığı oluyor cidden, düşün fenerbahçe üç gol atıyor keyiflenmişsin ona bile kalkıyor
Soran+1 yılAhdhd 🤣
Cevap sahibi+1 yılHığğğ çok kömüğk sen hiç skini pantolon fermuarına kaptırma acısını biliyormusun tırnağınız kırılır ağlarsınız
Soran+1 yılKaptırmayın arkadaş siz de 🤣. Bir filmde görmüştüm kıvrım kıvrım kıvranıyordu adam
Cevap sahibi+1 yılKızım bizim hayat çok zor , ömrün boyunca karanlıkta hiç görünmeden duran bir organ içerde sallanıyor ya da kalkıyor orayamı buraya mı yatırsam nasıl belli olmaz , nasıl gizleriz, işiyorsun sallasan da bir damla baksıra garanti düşüyor , bacak bacak üstüne atıyosun taşlık lar garip bir ezilme onlar da bilez gibi birbirine vuruyor sallanıyor ağrıyor arasıra hani baya zor
Cevap sahibi+1 yılDenizden çıkarken kızlar aç köpek gibi bakıyor, su çekiyor şortu ya bütün mal mülk belli oluyor
Soran+1 yılPeki çiş tutarken niye kolbastı oynuyorsunuz kıpır kıpır Biz sakince oturuyoruz yerimizde
Cevap sahibi+1 yılBizim çişimiz geldiğinde genelde böyle çükümüzde tutunca aynı sıcak kan akıyor gibi oluyor organda tamamında
Soran+1 yılEvet çok belli ediyorsunuz kendimizi şekilden şekile girmeler kıvranmalar Biz sakince oturup bekliyoruz kimse de anlamıyor
Cevap sahibi+1 yılSizin skıntı tek regl oh , bide büyük göğüs sıkıntı olur dik durma otururken falan ekstra ağırlık herhalde
Soran+1 yılAynen
Cevap sahibi+1 yılNapalım kızım bu arada çişimiz geldiği zaman biraz tutunca da sertleşiyor baya tuttuğumuz da iniyor, burada da bir olayımız var
Cevap sahibi+1 yılBu yarı sertleşme gibi tam değil
Soran+1 yılSizin olaylarınız da hiç bitmiyor ya
Soran+1 yılNe kadar bir süre tutmak lazım
Cevap sahibi+1 yılSaat gece 1:44 şu an mesela normal düşünemiyorum. Artık konu azdırmaya başladı ben çirkinleşmeden uyuşan iyi olur ya da beni kale almasan
Cevap sahibi+1 yılSıkıntılı saatler ve iyi geceler
Soran+1 yılPeki
Cevap sahibi+1 yılNaber
Cevap sahibi+1 yılBen burdayım
Soran+1 yılOk
Cevap sahibi+1 yılAllah belanı battal gazi bizansa bu kadar ok atmadı
Aşk İlişkileri konusunda 575 cevap paylaştı. O değilde ülkenin IQ seviseni senin düşündüğün ortaya çıktı
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen askerde üst ranzada işedim alt ranzada yatanın uyurken yüzü ıslanmış
068 Yorumla
Soran+1 yılYok artık uydurma
Cevap sahibi+1 yılYo neden uyduruyum
Soran+1 yılYatakta kalır öyle bir şey yapsan aşağı inmez ki
Cevap sahibi+1 yılKadın komutana şikayet ettiler beni bir dövdü bir dövdü birde dayak yerken işe dim kadın teğmen odada tokat manyağı yaptı beni
Cevap sahibi+1 yılYok çok kola içmiştim tuvalete geldim sandım
Soran+1 yılOh iyi olmuş 🤣 keşke şeyini bağlasaydı işeme sorunu kökten çözülürdü
Cevap sahibi+1 yılRahatca işedim tuvaletin önündeyim sandım
Cevap sahibi+1 yılNe biçim tokatlar attı kulağımı falan sıktı
Cevap sahibi+1 yılSiz komutan olsanız altına işeyen askere dayak atarmisiniz
Soran+1 yılKeşke bir de ısırsaydı
Soran+1 yılNe çok istiyorsun sen be şeyin eskiyecek
Cevap sahibi+1 yılNeyim
Cevap sahibi+1 yılIsırıp öpen de çok oldu
Soran+1 yılNe çok çiş yapıyorsun dedim
Cevap sahibi+1 yılTamam ama kendimi tuvalete gelmiş sanıyorum
Cevap sahibi+1 yılAlt ranzada yatan askere iyi yalandı dediler 🤣🤣🤣
Cevap sahibi+1 yılGece susadıydım diyor çocuk birde
Soran+1 yılO altta yatan Ben olsam ceza olarak senin şeyini keserdim çiş olayı kökten çözülürdü
Cevap sahibi+1 yılKadın teğmen kulaklarımı sıktı elleri ile defalarca tokat attı
Soran+1 yılİyi yapmış dedim ya eline sağlık sen de sağa sola işemezsin bir daha
Cevap sahibi+1 yılTeğmen döverken de işedim altıma korkudan ayağa bir kalkıp sağlı sollu vurmaya başlayınca yine işemişim
Soran+1 yılDedim ya kesseydi şeyini o zaman işeyemezsin
Cevap sahibi+1 yılBir kerede sabah çay içiyordum herkes sıra olmuş ben bir elimde çay bir elimde sigara sıraya doğru bakıyorum o ara beni aramışlar
Soran+1 yılEeee
Cevap sahibi+1 yılSonra elimde çay ve sigara ile sıraya doğru gitmeye başladım astsubay şu gelen mi o asker dedi çavuşa
Cevap sahibi+1 yılEvet komutanım dedi çavuş
Soran+1 yılNe dedi
Cevap sahibi+1 yılBen hala bir elimde sigara bir elimde çay yürüyorum sıra alanına doğru
Soran+1 yılHey Allah'ım
Cevap sahibi+1 yılAstsubay dizlerinin üstüne çöktü bana doğru dönerek kollarını açtı ben gelirken senin ben y... aragini yerim dedi bu ne ceraset dedi ömrümde böyle asker görmedim dedi pkk nin a. mina kor bu dedi
Bende gururlandım iyi bir askerim falan zannettim kendimi
Cevap sahibi+1 yılÇayı sigarayı attım yerime tam gececem astsubay gel la. n buraya dedi
Cevap sahibi+1 yılBana bir döşendi hep kırdı
Cevap sahibi+1 yılAğız burun kan götürün şu iti dedi
Cevap sahibi+1 yılRevirde 2 iğne yaptılar 3 gün de istirahat yattım öyle
Soran+1 yıl🤣🤣🤣🤣
Cevap sahibi+1 yılBende gururlandım yani pkk nin falan a. mina kor bu deyince
Cevap sahibi+1 yılBirde ömrümde böyle asker görmedim dedi öteki askerleri gösterip bunlar askermi la bunun yanında dedi ben ıyice kubardim iyi bir askerim diye
Soran+1 yılDayak yemeni mi beğenmiş üsteğmen
Cevap sahibi+1 yılNasıl yani
Cevap sahibi+1 yılAnlamadım
Cevap sahibi+1 yılAstsubay dövdü o zaman üsteğmen yoktu
Soran+1 yılDoğru pardon
Cevap sahibi+1 yılKadın subay olsanız altına işeyen askere dayak atarmisiniz
Soran+1 yılBilmem ki dayak atmam 2,5 litre su içirir WC'ye göndermem 24 saat hem de herkesin gözünün önünde altına işerse rezil olup arkadaşları Güler 🤣🤣
Cevap sahibi+1 yılSizde çok fenasınız valla
Cevap sahibi+1 yıl🤣🤣🤣
Soran+1 yıl🤣🤣🤣 öyleyim gibi
Cevap sahibi+1 yılÇıkıyım mi gizliden
Cevap sahibi+1 yılBir şey soracaktım
Soran+1 yılMmBak konuşuyoruz böyle ne güzel
Cevap sahibi+1 yılYok burdan değil
Soran+1 yılSor
Cevap sahibi+1 yılBurdan olmaz
Cevap sahibi+1 yılIyi geceler
Soran+1 yılİyi geceler
Cevap sahibi+1 yılÖzel
Cevap sahibi+1 yılMesaj olur mu gizliden çıkıyım
Cevap sahibi+1 yılBende sıkılıyorum gece gece
Cevap sahibi+1 yılIyi geceler bu arada
Soran+1 yılİyi geceler 10 gün olmuş ben de girmeyeli
Cevap sahibi+1 yılBazen burası iyi oluyor
Cevap sahibi+1 yılInsan kafa dağıtıyor
Cevap sahibi+1 yılÇıktım gizliden
Cevap sahibi+1 yılYazmak istersen
Soran+1 yılBen de fazla girmiyorum zaten de sizinle de yazayım
Cevap sahibi+1 yılTamam beklerim
Soran+1 yılYazdım
Cevap sahibi+1 yılTamam teşekkürler
+1 yılAhahahah gece güldürdün beni. Yinede gururu kırılmasın gidip özür dilemende fayda var yoksa bu bir travma sebebi omun için😂
05 Yorumla
Soran+1 yılKız gülünmeyecek gibi değil ki bugüne kadar belki 100 kişiyi korkuttum bir kişi bile altına işememişti 🤣
- +1 yıl
Dediğim gibi sen yine de gönlünü al ayıptır çocuktur 😂
Soran+1 yılNe diyeyim peki seni işettiğim için özür dilerim mi diyeyim 🤣🤣
- +1 yıl
Ahahahaa kusura bakma korkutmak istedim ama tuvaletin olduğunu bilmiyordum de 😂
Beni de korkutunda küçükken bende işiyordum anlıyorum çocuğu
Soran+1 yılAhshs 🤣🤣 gerçekten mi beni de bir o kadar korkuttular hiç altıma işemedim nasıl bir duygu
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen de çocukken hep altıma işerdim gece yatağı ıslatırdım :/
098 Yorumla
Soran+1 yılAhdhd 🤣🤣 iyi ama o uyurken onu hepimiz yapmışızdır
Cevap sahibi+1 yılEvet uyurken ama benim bep oluyordu tuvalete gitsem bile oluyordu. Aslında torbam küçükmüş ben büyüdüm çok fazla çişimi tutamam sürekli wcye giderim hala gece ıslatmam tabii ki o en son 12 13 yaşında falandı ama çok çabuk çişim geliyor
Soran+1 yılAjdhd 🤣🤣 yolculuklarda ne yapıyorsun peki
Cevap sahibi+1 yılBazen zorlanıyorum ama tutuyorum. Sürekli wcye gidiyorum zaten hep. Bir kere sevgilimin evinde kalmıştım ailesi yoktu onun şehirinde okuyordum zorunlu kalmıştım keyiften değil o detaya girmeyeceğim sürekli çişim geliyordu kız arkadaşımla aynı odada kalırken sürekli git gel git gel kalktı bi şişe aldı al şunu kalkıp durma artık demişti çok utanmıştım
Cevap sahibi+1 yılSürekli kalkıl uyandırıyordum gece
Soran+1 yılManyak 🤣
Cevap sahibi+1 yılBenlik bir şey değil ki ama neden bana manyak dedin 😄 Çok utanç verici ama kız arkadaşımın diline düşmüştüm :))
Soran+1 yılAjdhd 🤣🤣 kim bilir ne yaptın da diline düştün
Cevap sahibi+1 yılHep çişe gidiyordum o gün şişeyi getirdi artık kalkma buna işe diye ben de öyle yaptım yaşça büyüktü sidikli dedi hep biz evlensek yatağımızı ıslatırsın diyip gülüyordu gel bezleyeyim seni diyordu benim hiç hoşuma gitmiyordu kaç kere söyledim bir şey de yapmadım en sonunda anlattım böyle böyle sorunum olmuştu diye ondan sonra evinde kaldığım gün altını besleyeceğim dedi şaka falan sandım yok diye ısrar ettim yatamazsın ben güvenmiyorum sana dedi ıslatırsam temizleyemezmiş zorladı zorladı tamam dedim o utançla bağladı. Sonra hep dalga geçti altını bezledim diye. Ne zaman gitsem aynısını yapıyordu. Bir kere altıma kaçırmıştım aslında utandım söylemeyecektim ama nasılsa gizliyim
Soran+1 yılLan kız benzemiş altına nasıl kaçırıyorsun onu nasıl başardın 🤣
Cevap sahibi+1 yılBezledi evet
Ya ne yapayım elimde değil ki. Ama bana bakıyordu dalga geçse bile çok utanıyordum ama bezleyip bez değiştirmesi bilmiyorum ya herkes yapmaz dalga geçiyordu üzülüyordum ama seviyordu
Soran+1 yılİyi de beze yapınca altına kaçırmış olmuyorsun bu altına kaçırma benim manyak arkadaşın yaptığı gibi oluyor 🤣
Cevap sahibi+1 yılYa altıma kaçırdığım için bez bağlamaya başladı işte. Saçma ama benimle öyle ilgilenmesi hoşuma gidiyordu ☺
Soran+1 yılManyak ben de benim arkadaşı çağırıp iki buçuk litre kola içirip WC'ye göndermeyeceğim biraz ciş tutmayı öğrensin 🤣
Cevap sahibi+1 yılYap çok yaramazsın 😄😄
Ben kola içmiyorum mesela bana bazen diyor kola veriyor yok diyorum ben sebebini biliyorum diyo
Soran+1 yılTamam kola içme su da mı içmiyorsun 🤣
Cevap sahibi+1 yılYa altını bezlediği biriyle ciddi düşünür evlenir mi bir kadın? Ben ciddi istiyorum da onu
Cevap sahibi+1 yılİçiyorum tutamıyorum zaten bez aldı bana özel evine gittiğimde bağlamadan yatağa yatırmıyor
Soran+1 yılMadem ciddi düşünüyorsun Sen önce çiş tutmayı öğren
Soran+1 yılHadi evde besliyor dışarıda falan ne yapıyorsun sen
Cevap sahibi+1 yılYa gece uyurken sadece kaçırıyorum dışarıda tutuyorum tabii ki. Ya nasıl yapayım bilerek mç yapıyorum sanki. Evlenir mi sence?
Soran+1 yılBilmem 🤣 Sen bu gidişle dışarıda da tutamıyorsundur eminim hoplaya zıplaya eve geliyorsundur çüş diye
Cevap sahibi+1 yılGeldiğim oluyor ama elimde olan bir şey değil ki
Soran+1 yılNasıl geliyorsun peki sevgilin yerine ben olsam açmam kapıyı bekletirim kal kapıda 🤣
Cevap sahibi+1 yılNeden öyle yapardın ya benim sağlık sorunum var elimde mi sanki
Zaten utanıyorum onun yanında bu konular açıldıkça
Soran+1 yılAhdhd 🤣🤣🤣 sidikli seni
Cevap sahibi+1 yılO da böyle diyip bezliyor sürekli ya gerçekten üzülüyorum elimde değil
Soran+1 yılO zaman ciine söz getireceksin bize ne
Cevap sahibi+1 yılHoşuma gidiyor benimle o kadar ilgilenmesi ama ☺
Cevap sahibi+1 yılBezliyor falan utanmam lazım ama hoşuma da gidiyor
Soran+1 yılArsız seni 🤣
Cevap sahibi+1 yılYa hoş ama ne yapayım 😄 bana çok kızıyor çocuğu gibi oldum
Soran+1 yıl😀😀😀 ağzına emzik de veriyor mu Ya da biberon
Cevap sahibi+1 yılBazen almış ama emmiyorum tabii ki emzik. Biberona bir şey koyup içiriyor ama
Soran+1 yılAjdhd Peki ısırıyor mu Ben olsam ısırırdım
Cevap sahibi+1 yılBeni mi evet ısırıyor neden ki :)
Soran+1 yıl😀😀😀 Bak benim arkadaşım kaç gündür okula gelmiyor
Cevap sahibi+1 yılBen sevgilimin yanıns hep gidiyorum utanmaz oldum ona karşı iyice 😄
Soran+1 yılAh küçük arsız seni 😀
Cevap sahibi+1 yılHoşuma gidiyor sen böyle diyince ya :)
Soran+1 yılYa bir gün çok çiş yapıyorsun deyince şeyini keserse
Cevap sahibi+1 yılYok ya sen de 😂 kesmez de şakasını yapıyor güldüm şimdi 😄😄
Soran+1 yılBiz kızlar hiç belli olmaz vallahi seninki herhangi bir şeye gidebilir 😀
Cevap sahibi+1 yılValla kesiliyorsa da ya sen kes ya da o kessin 😄😄
Soran+1 yılAhdhd 😀😀 insan bir çişine sahip çıkamaz mı ya
Cevap sahibi+1 yıl😄 olmuyor işte ne yapayım 😄 Sen benim sevgilim olsan ne yapardın çok merak ettim 😄
Soran+1 yılŞeyinin ucunu yakardım o zaman çiş yapmaz olurdun 😀
Cevap sahibi+1 yılŞeyimi neden yakıyorsun ya yazık değil mi bana ☺
Cevap sahibi+1 yılBeni unuttun mu? :(
Soran+1 yılSeni unutmak mümkün mü 😀
Cevap sahibi+1 yılBeni bırakıp gitme konuşalım biz hep :(
Soran+1 yılAhshs 🤣🤣 Ne konuşalım
Cevap sahibi+1 yılBilmiyorum ki. Uykum var şimdi yatacağım çişimi de yaptım baya tatlı bir uyku geldi. Sen ne yapıyorsun? Beni yalnız bırakma:(
Soran+1 yılSen kesin yatağa da işersin ben buralardayım takılacağım artık karşıma kim çıkarsa ahshs 🤣 hadi bakayım sen uykuya
Cevap sahibi+1 yılUyumuşum gerçekten
Yok bu sefer yapmadım
Benimle takıl yhaaa :(((
Soran+1 yılAma sen daha bebişsin senin o saatlerde uyuman gerekiyor ahshs 🤣🤣
Cevap sahibi+1 yılDeğilim ya benimle de konuş. Pipişimi gösteririm sana belki :)
Cevap sahibi+1 yılHeeeyyyy beni neden bıraktın? :(
Soran+1 yılAhshs geç yazdığım için sana ceza
Soran+1 yılBundan sonra bana ne kadar geç cevap verirsen o sürenin 2 katı kadar geç cevap vereceğim sana
Cevap sahibi+1 yılAa ama siteye giremiyordum tamam tamam geç crvap vermeyeceğim. Ama bu aynı benim kafa gerçekten bwn de böyle yapardım
Özelden de konuşalım mı?
Cevap sahibi+1 yılYaa beni bırakma lütfen:(
Soran+1 yılbakarız
Cevap sahibi+1 yılNeye bakarız? :( Pipişimi gösterim mi :)
Soran+1 yılAferin bak yola geldin isteyince nasıl erkenden giriliyormuş
Cevap sahibi+1 yılSen öyle deyince sürekli bakmaya başladım
Özelden komuşalım mı lütfen 🥰
Cevap sahibi+1 yılYaaa ama sen bebi unuttun :(
Soran+1 yılNasıl oluyormuş milattan sonra cevap almak canıma cimcom
Cevap sahibi+1 yılAma ben bilerek yapmıyorum ki çalışıyorum veya eve iş getiriyorum
Soran+1 yılMezara götürürsün artık parayı
Cevap sahibi+1 yılParasından değil de bekleyenler var :)
Ee ne yapıyorsun?
Cevap sahibi+1 yılYa beni bırakma :(
Cevap sahibi+1 yılNeden baba yazmıyorsun? Küstüm sana
Soran+1 yılPeki
Cevap sahibi+1 yılNe peki ya?
Soran+1 yılBuyurun sorun
Cevap sahibi+1 yılNe sorayım? Yabancıymış gibi mi davranıyorsun şimdi de 😒
Soran+1 yılPardon ben alttakine yazıyordum yanlış yazmışım
Cevap sahibi+1 yılBenimle konuşmayıp başkasıyla mı konuşuyorsun yani
Soran+1 yılNe alaka ben sana hesap soruyor muyum neredesin diye
Cevap sahibi+1 yılBen siteye girmiyordum. Başkasıyla konuşuyorsun bozuldum. Bir de mesaj atmışsın özelden. Ben de konuşmak istemiştim konuştun mu benimle? Hemen de mesaj gönder zaten başkalarına
Soran+1 yılO senin gibi çarşambadan çarşambaya siteye girmiyor her zaman burada
Cevap sahibi+1 yılBen sana günlük yazıyorum ki nerede bıraktım seni? Hem baktım mesajlarına onun da o kadar sık konuşmamışsınız unutmuş bile yazmayı. Konuşma başkasıyla
Soran+1 yılHasbinallah Ya bir de hesap soruyor
Cevap sahibi+1 yılNeden sormayacakmışım? Benimle konuş başkasıyla konuşma. Kıskandım anlıyor musun?
Soran+1 yılHadi bakayım sen o çok önemli işlerinin başına döner misin
Soran+1 yılNe var bunda sanal alem hem Çok matrak çocuk
Cevap sahibi+1 yılHayır olmaz dönmem seni istiyorum başkasıyla konuşma lütfen
Mesaj atayım mı?
Cevap sahibi+1 yılİstemiyorum konuşma erkeklerle. Benimle konuş bir tek
Soran+1 yılYok gerekmez hem senin uyku vaktin geldi de geçiyor çocuklar bu saatte uyanık olmaz yat uyu
Cevap sahibi+1 yılBir daha seninle konuşmayacağım. Başkalarıyla konuşuyorsun. Gıcıksın. Pis gıcık
Soran+1 yılPeki.
Cevap sahibi+1 yılPeki ne ya peki ne? Giderim diyorum?
Soran+1 yılBen de gidebilirsin diyorum
Cevap sahibi+1 yılSen beni hiç sevmemişsin.
Soran+1 yılEee sonra ne oldu 😀😀😀😀
Soran+1 yılYyyaaa dikkatimi dağıtıyorsun
Cevap sahibi+1 yılHıı yazmadım sana gece gıcık pis
+1 yılInsanlik hali bence üstune gitme gonlunu al
11 Yorumla
Soran+1 yılİnsanlık Halime bu zamana kadar belki en az 100 kişiyi korkuttum Ama hiç kimsenin altına işediğini görmemiştim nasıl insanlık hali oluyor
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen olsam hemen seni bodruma çeker şak şak şak
01 Yorumla
Soran+1 yılYav he he
Olabilir gayet normal tedavisi olan bir şey
03 Yorumla
Soran+1 yılNasıl normal oluyor
Soran+1 yılPeki
+1 yılNeden o da insan değil mi hiçbisey deme
01 Yorumla
Soran+1 yılİnsanlık Halime bu zamana kadar belki en az 100 kişiyi korkuttum Ama hiç kimsenin altına işediğini görmemiştim nasıl insanlık hali oluyor
- Aşk İlişkileri konusunda 26,9b cevap paylaştı.
+1 yılKötü troll
00 Yorumla Peki sonra
022 Yorumla
Soran+1 yılKızım ne yaptın ya dedi ben zaten gülmekten merdivene attım kendimi o da çıktı gitti yukarı
Soran+1 yılBilmiyorum artık
Soran+1 yılYok Ben bugün okula gitmedim şimdi karşıma çıkarsa gülerim diye O da gelmemiş
Soran+1 yıl18
Soran+1 yılAltına işeme yaşı geçmiş gördüğün gibi
Soran+1 yılAhdhd 🤣🤣 Evet biliyorum ama ne yapayım Çok tatlı korkuyorlar zaten yakın arkadaşlarıma yapıyorum Bir de aileme
Soran+1 yılEvet 18 yaşında bastım 25 yaşlarında falan bırakmayı düşünüyorum 🤣
Soran+1 yılAhdgs 🤣🤣🤣 ya of annem de çok kızıyor ama vazgeçemiyorum
Soran+1 yılAnlat
Soran+1 yılPeki
Soran+1 yılYazdım ya
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer