Herkes çok basit ayrılın yürümüyorsa diyor peki karşıdaki insanın duyguları önemli değil mi?

Bitiriyoruz evet huyunu ilgisini az buluyoruz ama karşı taraf bitirmek istemiyor diyelim onun duyguları ne olacak ondaki acıyı hiç düşünmüyoruz sizi de bir başkası terk edebilir olmuyor diyerek siz de acı çekeceksiniz onun kadar peki acısız ayrılık nasıl olmalı?
Herkes çok basit ayrılın yürümüyorsa diyor peki karşıdaki insanın duyguları önemli değil mi?
Cevapla