AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Troll degilsen , ALLAH senin gibi kasarlarin her türlü belasini versin, nasil bir zihniyet, nasil bir kjafa yapisina sahipsiniz. Müde Anli programindan sonra artik sizlerin oldugunu iyice anladik.
Sevgilinin babasilyada yapsaydin birseyler, ailece gurp ypainlar sana.
bir şey diyim mi iğrenç insanlarsınız ne yaşadı ne oldu sormak yerine hemen bir damga vurmak zorundasın madem çok biliyorsun Allah kitap yargılayan yargılanmadan ölmez umarım yasarsın tek dileğim bu
Ne oldu, ne yasadigini sormama gerek var mı , anlatiyorsun zaten, hap almista, abisi ile yakinlasmista, fazla birsey olmamista, sadece oral yapmista, pismanmista, nir kere olmusta, daha ne olsun ya;;;:
Nasil bir ortamda yasiyorsunuz, kardesinins evgilisen oral yaptiracak kadar onursuz bir serefsiz, ve sevgilisinin abisina oral yapacak kadar namussuz birde kendini savunuyor. Lann sizin gezdiginiz ortamda gezmeiyorum, bulunmuyorum, bana nasil olacak, bok tarlasinda gezen, boka basar, sende öylesin iste.
tamam kardeşim inşallah zaman bu dediğini sana çok sert bi şekilde hatırlatır
Neden hayatinin yanlislarini, kendi yanlislarini baskalarinada istiyorsun? Yaptigin hatayi önce kabullen, sevgilin dedinle, abisi dediginle iliskiyi tamamen kes, yeni bir baslangic yap, hayatinda böyle bir hatyada tövbe et, ders olarak kabul et yapma bir daha.
Bana zaten olmaz, cünkü senin hatalarini yapmayacak kadar bilincliyim, istedigin kadar dileyebilirsin, benim icin hic bir önemi yok. Önemli olan sen dersini aldin mi?
evet dersimi aldım yaptığım şeyden yüzüm yerden kalkmıyor çok pişmanım ölmeyi bile denedim ama ben canım biri olduğum için onuda elime yüzüme bulaştırdım
Iyi iste hayat dersini almissin, ölmek care degil, hayatini yoluna sokmayi, dogru yerlerde, dogru insanlarla takilmayi sec, hersey senin elinde. Hayati bir araba, kendinide soför olarak düsün, ana yoldan cikma, ciktiysan, tekrar dön yoluna devam et, hedef koy, o hedefe ulas.
kardeşini çok seviyorum gerçekten çok seviyorum bana başka bitini nasıl bozduğunu anlattı başkalarıyla konuştuğunu bir şeyler yaşadığını ben böyle olmasını istemedim yemin ederim aklım fikrim her şeyim onda kalmış yapamıyorum
Iki kardes senide düsürmüsler, sevgi gecici, sana daha fazla zarar vermelerine müsade etme, uzaklas artik.
ikisininde olan bitendan haberi olduuna yemin ederim ama ispatlayamam 😂 bana danışıklı dövüş gibi geldi
ben sanmam
detay verebılırmıyım bılmıyorum ama yardımcı olabılırım
ay şimdi ben abisiyle yakınlaşıyorum ve bu durumdan çok aşırı pişmanım ve rahatsızlık duyuyorum
neden sende ıstemıyormusun bu durumu
hayır olay şu ben çocukla ayrıyken bi sene peşinden koştum vs olmadı bende hap aldım abisiyle bir şeyler yaşandı bi kereye mahsus
bak sımdı buradan detay veremıyorum aynı durumu bende yasamıstım
bazı seylerı yasamak ıcın ılacamı ıhtıyacın vardı
memnun olmadınmı ondan
ay noldu sonra
anlatıcam ama buradan olmuyor ıste anla
kimden ne diyon ya ben diyorum bi kere oldu çok ileri düzey bir şey değildi ve çok pişmanım
pekı onu arzu edıyormuydun
hayır abisi beni beğenmedin mi niye böylesin dedi aramızda çok şey olmamasına rağmen ben iatemedim
pekı en ılerı bır erkekle bumu oldu
başka bi erkek nalaka şu an
Ikisininde tadina bak bence, her zaman bulunmaz bu
ne oldukı abısıyle?
oral
bırsey olmaz devbam et
neye devam ederim zaten çocukla bi buçuk senedir bitmiş bu olay ayrıldıktan bi sene sonra yasanıyor
anlata bılırsın
biz ayrıydık bi sene peşinden koştum onu görmek için şehir değişikliği yaptım üniversiteye tanına gittim çalan ama olmadı yani neyse hap aldım ve abisiyle yakınlaştım olanlardan çok pişmanım
ne hapı aldın? neden uyusturucu gıbı bıseey mı? yanı hata yapmıssın pısmansın vıcdanın el vermıyor en guzelı ıkısındende uzak durmak. cunku kendıne ruhuna zarar vereceksın. emın ol buna. ve o abısıde o da senı kullanmaya baslıcaklar. kı abısı kardesının kız arkadasıyla bıseyler yapması zaten karakter yoksunu bırı demekkı.. oyuzden ıkısınden uzakdur ve unut lutfen.
abisi bilmiyordu
ozaman abısındede suc yok tamamen sende hata. bence neolursa olsun gorusme.. ıkısıylede. cunku ogrenırlerse baska seyler olabılır basın belaya gırer. bazen en guzelı herseyı unutmaktır.
ama Allah şahit çocuğu çok seviyorum
anladım. ask bu ıste akada bokada konuyor maalesef. uzuldum senın adına. ama ınan bır gelecegınız olmaz.
abisi söyler mi kesin konuşsam anlatsam böyle böyle desem
söylemese bıle ıllerde ıs cıddıye bınse yıne karsılasıcaksınız. dahada kotu seyler olucak.. yanı sen kendını kandırmıs oluyorsun
ciddi olduğumu götürse abisi söylemesin ya kardeşini çok seviyorum bi yanlış yüzünden onu kaybetmek istemem
K@r@ktersizsin. İnşallah sevgilin senden ayrılır
biz zaten ayrıyız bi buçuk sene olmuş
Abisine mı verdin ne yaptın
yok tam öyle değil ama çok pişmanım
Ne oldu ki
oral
Olan olmuş artık sevgilinden ayrılman ikisinden de uzaklaşman laxım
Neler oldu
eski sevgilime çok aşığım ama bi sene ayrıyken hap alıp abisiyle arabada yakınlaştık
Anlat bana
neyi anlatayım abisine istek attım annesinde kabul etti neyse hikayeme yanıt vermesin diye gizledim hikayemi sonra ınstası hilesiymiş yazdı konuştuk az sonra yine bi stepime yanıt verdi en son yine yanıt verdi okey oynamak için sonrası zaten haplıydım diye geldi aramızda sadece ona oral oldu sonra onun arkadaşı geldi ve o da istedi beni götürdü ağladım bağırdım çağırdım eve bıraktı beni olay bu
Yapacak bir şey yok
tamam
Aşık mısın
evet ama çok utanıyorum kendimden
Bana yaz
yapamam xp düşük
İstek at
Tamam
Aman dert etme keyfine bak
ne yaptın kız :D
olanlar oldu boş ver
Xpr varsayqz konuslm