Aşk İlişkileri Sevgiline her sabah otomatik mesaj göndermek ister misin? ᴿüᶻᴳᴬᴿİᶻz Takip Et Guru Yaş: 125 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor https://vm.tiktok.com/ZMFT69LeY/Evet gençler, sevgilisi olanlar bu uygulama tam size göre 🙂 🤣 👌 şu an sanırım sadece iphone 🤭 Güncellemeler+1 yıl Uygulamanın adı "Kestirmeler" .. Sevgiline her sabah otomatik mesaj göndermek ister misin? Cevapla iPhone Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı. Ben kendim yazardım içimden geldiği için 1 0 Yorumla
Pikauv Takip Et FenomenGuru Yaş: 30 +1 yıl İçimden gelirse atarım, otomatik ne 1 3 Yorumla ᴿüᶻᴳᴬᴿİᶻz +1 yıl Unutma diye 🤣 Yorumla Pikauv +1 yıl Sevdiğini unutana yazıklar olsun Yorumla ᴿüᶻᴳᴬᴿİᶻz +1 yıl Kesinlikle 🙂 Yorumla
konsensus__ Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 94% +1 yıl İstemem tabiki değer veriyorsam kalkıp yazarım çokmu zor 1 0 Yorumla
Billy59 Takip Et Master Yaş: 25 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 13,3b cevap paylaştı. Benimkisi sevmez öyle şey her sabah kendim kalkıp atmamk ister 1 0 Yorumla
heyybenesra Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 98% +1 yıl Hayır değer verdigime kendim atarım veya arar sesli bir şekilde günaydın derim.:)) 0 0 Yorumla
Degisik_-_ Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı. Ay çok gıcıkk olurum 😂😂 2 1 Yorumla mertcanturk +1 yıl Günaydın dese bi kabahat demese yine kabahat 😀😀🙏 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ben kendim yazardım içimden geldiği için
İçimden gelirse atarım, otomatik ne
Unutma diye 🤣
Sevdiğini unutana yazıklar olsun
Kesinlikle 🙂
İstemem tabiki değer veriyorsam kalkıp yazarım çokmu zor
Benimkisi sevmez öyle şey her sabah kendim kalkıp atmamk ister
Hayır değer verdigime kendim atarım veya arar sesli bir şekilde günaydın derim.:))
Ay çok gıcıkk olurum 😂😂
Günaydın dese bi kabahat demese yine kabahat 😀😀🙏
Samimiyetsiz olur oda ama ya
Ahh ahajaj çok mantıklı
Hiç gerek yok