Erkek arkadaşım benden 4 yaş küçük ama çok iyi anlaşıyoruz. İleride yaş dolayısı ile sorun yaşar mıyız?

Erkek arkadaşım bende 4 yaş küçük ama çok iyi anlaşıyoruz. Hal ve hareketleri, fikirleri oturması kalkması konuşması hayata karşı bakış açısı tamamen benımle aynı. kendısı hıc sorun etme dıyor ve benı de rahatlatmaya yaşın önemli olmasıgına ikna etmeye calısıyor ama benım aklıma geldıkce korkularım oluyor.. İleride yaş dolayısı ile sorun yaşarmıyız?

Erkek arkadaşım benden 4 yaş küçük ama çok iyi anlaşıyoruz. İleride yaş dolayısı ile sorun yaşar mıyız?
Cevapla