+1 yılDuyduğum en kötü, en saçma ilişki tavsiyeleri şunlar olabilir
- Zengin olan biriyle evlenmek. Bazı kişiler sevmedikleri biriyle sırf para için evleniyorlar ve bunu başkalarına da öneriyorlar. Bu bana çok saçma geliyor. Sırf para için sevmediği biriyle yaşamak kişinin karaktersiz, sadece paraya düşkün olduğunu gösterir.
- Görücü usulü evlenmek. Bu şekilde ilişki kurmakta bana saçma geliyor. Kişi kendi sevdiği kişiyle evlenmek yerine ailesinin ona sunduğu kişiyle evlenmeyi tercih ediyor. Belirli bir yaşa gelip ilişki kuramayan, evlenemeyen kişilere de " sana görücü usulü birini bulalım, getirelim mı" diyorlar
13 Yorumla- +1 yıl
görücü usulü böyle bir sey degil sadece farklı olan tarafı ailelerin tanıklık ya da denk olduklarını düşündükleri kişileri önermeleridir.. o şekilde bir tanışmada da konuşup ortak uyum var mı yokmu buna göre yol. aliyosun anlaşamıyor isende söz nişan vs neyse dönüyorsun.. bu normal bazen nasil bir şekilde aksediliyor. anlamiyorum
- +1 yıl
ailenin gözetimi altında olduğu için iyi bi insan çıkma olasılığı da yüksek
En İyi Cevaplar
+1 yılKimseden ilişki tavsiyesi almayın. Her arkadaşım farklı karakterde. Hepsinin kız arkadaşları farklı karakterde, benim şu zamana kadarki tüm sevgililerim farklı karakterde.
Onların verdiği tavsiyeler kendi ilişkilerini dizginleyecek şekilde. Her anahtarın her kapıyı açmaması gibi her tavsiye de her insanda işe yaramaz. Ayrıca tavsiye veren kişi kendini bilge bir insan olarak görmeye başlıyor, tavsiyesini dinlemezseniz size kızıyor. Siz kendi ilişkinizi kendi yönteminizle yoluna koyabilseniz bile o arkadaşınız kendi yönteminizde başarısız olup onun yöntemini uygulamanızı istiyor. O kadar çok başıma geldi ki... Siz siz olun kendi kalbinizi ve kendi aklınızı dinleyin. Birine danışırsanız da onun dediğini yapıp yapmadığınız konusunda kendisini bilgilendirmeyin, onlara kulak asmayın.40 Yorumla
+1 yıl"Boş ver, kendisi kaybeder"
Bu ve bunun gibi sözler çok aptalca geliyor. Bir kişinin derdini anlamayan ve paylaşmayan tiplerin yorum da yapmaması lazım.12 Yorumla- +1 yıl
Bence daha ziyade bizim derdimize ne kadar ortak oldukları ile ilgilidir mevzu. Aynı kişiye, ''hastayım'' desek mesela, "iyileşirsin ya boş ver'' der :)
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılBenim içi absürt bir soru bu çünkü durum şu, benim 5 yıllık bir ilişkim var ve karakterlerimizin birbiriyle uyuşmayan yerleri çok sorun yaratıyor.
Bunu anlattığım ciddi ilişkisi olmamış herkes bana 'ee ayrıl o zaman' dedi. Ben de 'alt tarafı 1 haftalık emek ya sanki bu dur hemen ayrılayım' diye dalga geçerdim.
Dün fark ettim ki gerçekten ayrılmalıymışım yani haklılarmış. O da ben de değişmeyeceğiz ve bu olaylar tekrar edip duracak.
Sonuçta, bana söylenen en kötü ilişki tavsiyesi aslında en doğru olanıymış. İronik...13 Yorumla- +1 yıl
belki bu zıt yönlerinizle birbirinizi tamamlayabilirsiniz? gerçi 5 yılda olsa olurdu herhalde...
- +1 yıl
Aynen olacak olsa çoktan gerçekleşirdi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
42Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.
+1 yılTavsiye değil ama dün arkadaşım esra ezmecinin kitaplarını okuyorum şöyle yapmak lazımmış erkeklere demişti. İşte o an eski arkadaşım oldu
12 Yorumla- +1 yıl
Böyle kitapları okumayı mı saçma buluyorsun yoksa yazarla ilgili bir sebep mi
- +1 yıl
Tam olarak ne demişti bende biliyorum o kadını mesela sana saçma gelen ne olmuştu merak ettim
- Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı.
+1 yılTavsiyelere kulak asmam ki...😄
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılKimseden ilişki tavsiyesi almıyorum ama tavsiye veriyorum
10 Yorumla Biraz yumuşak huylu ol erkek ne derse onayla o zaman sana tapar demeleri pardon da neden? Bir insandan kişiliğini değiştir öyle, söyle, böyle ol dileyenleri boğmak ıstiyorum. Yok o zaman tek kalırsın vs bunu erkeklerde dahil bir çok insandan duydum bir insanın sizi sürekli onaylaması sevgi ölçütü değil bence kimse o kadar kusursuzda değil yeri geldiğinde hataları ile yüzleşip yüzüne de vurabilmeliyim
11 Yorumla"Kadınlar ulaşılmaz erkeğe bağlanır" 2 hafta yazmadığım kız "artık konuşmak istemiyorum " dedi. Sonra konuşmak istedim ama bu zoru oynadığım tavirlarim ona itici geldiği için konuşmayi kesti
36 Yorumla"Kaçan kovalanır taktiği her zaman işe yarar" Hayır! Bu taktik her zaman ve herkes de işe yaramaz. İnsan yoruluyor sürekli birilerini kovalamaktan.
32 Yorumla- +1 yıl
evet ya tutturmuşlar bi kaçan kovalanır diye bazı erkekler ağırlığını koruyo
- +1 yıl
@polenhanım kadınlar üzerinde çok işe yarıyor çoğu sevgilisi olan erkek diyor kızla ilk zamanlar ilgilen sonra umursamaz soğuk ol köpek gibi peşimizden koşuyorlar aşık oldukları için derler hep
Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Ben normalde anlatamamaya çok detay vermemeye çalışan biriyim şu zamana kadar tek ciddi ilişkiyi geç ilişkisi olmayan arkadaşım kötü olduğumu farkedince sevgilimle tartıştık demiştim bana hemen engelle ulaşamazsın sana vs tarzında saçmasalak bir tavsiyede bulundu bende zamanı gelince sen yap o dediğini bakalım nasıl oluyor sonucu görelim demiştim. Bir kere ağlarken annem yakaladı o eşoğlueşek için ağlama demişti 😂🙈
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılZeki efendi ve kültürlü erkek seviyorum diyen kadına alenen beddua ederim. Türkiyede zeki efendi ve kültürlü olarak bilinen erkeklerin en az yüzde 60ıyla muhatap oldum ve hepsi de hiçbir kadının bu üçünü sevmediğini hatta resmen tiksindiklerini söylediler. İlber Ortaylı Celal Şengör vb. bilim adamlarının yüzde 90'ı da yalnız. Dolayısıyla en kötü ilişki yalanı kadınların efendi ve eğitimli erkeğe olmayan sevgileridir. Kadınlar resmen kaba cahil ve kavgacı seviyor net...
14 Yorumla- +1 yıl
Celal Şengör evli)
- +1 yıl
Çoğu dahi yalnız...
- +1 yıl
Yoo ben sevmiyorum kültür meselesi işte eğitim desen tanıştığım tüm erkekler (ilişki olarak) üniversiteliydi kültür biraz kişisel ama ikisi tek yeterli değil karakter ölçütleri önemli zekasını neyde kullanıyor mesela o da var mesela eski flortüm ucak motor mühendisliğimi ne okuyordu ama pilot olmaya çalışıyordu benimde ilgi alanım hatta bir dönem hostes olmak isterdim o çok dikkatimi çekmişti can kulağıyla dinlerdim pür dikkat sırf bu yüzden çok çekici gelirdi ama olmadı karekter uyuşmadı yani senin hayata nasıl baktığında önemli
- +1 yıl
Kadınlar hep güç ve menfaat odaklılar. Parası olan adam okursa kültürlü okumamışsa hayata erken atılmış sayılıyor. Fakir adam okursa faydasız okumazsa cahil görülüyor. Kadınlar hep gücü önemsiyor yani...
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılTavsiye?
O da ne?
Bırakın bu işleri.
Herkesin yoğurdu da, yiyici de farklı.
Siz sadece kendiniz olun.
Millet başkan gelmediği sürece bol keseden ancak atar tutar. Sana verdiği tavsiyeyi uygulamamıştır bile. Ama esmeye gelince poyraz mübarek.
😀10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılBoş ver be kanka birde böyle bir söyleme şekli varki sanki Küçük Emrah annesini görüyor amcasiyla da orada kankasi gelip Emrah boş ver ve takma kafana gel sana yrni anne alalım dercesine o an ağızlarına vurasim geliyor
12 Yorumla- +1 yıl
Direkt ya kardeşim bende bilmiyorum bu işler dese eyw dersin geçersin ama yok
Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. Bırak o arasın, her aradığından müsait olma falan filan saçmalıkları. Güç savaşı vereceğim bir ilişkide neden bulunayım. Manipüle etmek içime sinsen akıl veren herkesten daha zekiyim zaten yaparım, ama ne gerek var. Öyle bir ilişki yaşayacağıma yalnız takılırım daha iyi.
10 Yorumla
+1 yılEski kafaların kızları evlenirken söylediği “ Bu evden gelinliğinle çıkıyorsun, kefeninle gelirsin “ daha iğrenç, korkunç bi şey olamaz.
33 Yorumla- +1 yıl
Allah belalarını versin ne diyelim.
+1 yılBana şahsen arkadaşım bir erkegi tavsiye etmişti benden hoslaniyormus öyle demiş bu arada artık bu kız arkadaşımla görüşmüyoruz
. Ben bu erkekle kız arkadaşımla beraber buluştuk o erkek ilk günden sevişelim mi demişti ben bunu tabii direk gitmiştim bir daha da bulusmadim benim arkamdan da çok atıp tutmuş. Ayrıca buluşmanın ilk günü ben zaten istemiyordum arkadaşımin zoruyla gitmiştik hem gezeriz arkadaşcasina gitmiştik kız arkadaşımin da ne mal olduğunu orada öğrenmiştim sağ olsun.11 Yorumla
+1 yılboşanma kararı aldığımda m. l bir arkadaşım ay bir çocuk daha yapın iyi gelir belki demişti. daha kötüsünü duymadım
21 Yorumla
+1 yılBoş ver unutursun
Zaten unutacağım biliyorum başka bir şey söyle
33 YorumlaDış görünüşün bazen ne kadar yanıltıcı olabileceğini ve çiçeklerin altında bir yılanın gizlendiğini acı tecrübeler ile öğrendim
11 Yorumla
+1 yılBuluştuktan sonra 1 gün boyunca arama sorma diye tavsiye aldım, en saçma en boş tavsiyeydi.
11 Yorumla
+1 yılİlişkime kimseyi karıştırmıyorum, tavsiyelere kapalıyım.
11 Yorumla
+1 yılYapı olarak tavsiyeere kapalıyım konuşmam konusturmam kimsenin haddine değil... 🥂
14 Yorumla- +1 yıl
Bir sorun varsa ben cözerim zaten yeterki gerekli göreyim cözüm bulırum herzaman bir yolu vardır çünkü yeterki hayatımızdaki insan bahanelere sıgınmasın bahaneler üreten birisine karsı her hangi bir adım atmam , herkes ederim kadar... 🥂
- +1 yıl
Teşekkürler.. 👍
Ben hepsini dinlerim ama ilişki tavsiyesi almam kimsede bana tavsiye vermez uzun ilişkide olduğum için arkadaşlarımın yanına ilişkimin konusu bile geçmez çok nadirdir siz napiyosunuz dediklerinde cevaplarım o kadar :D
11 Yorumla
+1 yılSeni sozde önemseyip akıl veriyorlar ama. Aslında o an ani geçiştirmek. Hersey düzelir. Üzülme. Daha iyilerine layıksın. Bilmem ne. Boş vaatler..
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBana diil ama küçükken kadınların konuşmalarına şahit oluyordum, kocana karşı her zaman biraz ruhuospu olacaksın diyorlardı 🙄🙄
14 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılNe farkeder ilişki ilişkidir 🙄🙄
Cevap sahibi+1 yılİyi 🙄🙄
- Aşk İlişkileri konusunda 403 cevap paylaştı.
+1 yılKötü giden bi evlilikte çocuk yapın her şey düzelir önerisi , intiharın eşiğinde ki birinin yanına bi kişi daha eklemek gibi bişey resmen
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı.
+1 yılTavsiyelere kapalıyım ben.. Tabi ki sohbet edilir dertleşilir ama kendi bildiğimi okurum.. Keyifli günler..
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılşimdi bizim mahalle de eksiden terbiye fırfır adında bir kadın vardı... bu kadın kocasını kendine bağlamak için o uyurken yatağının sol tarafına uyurken kedi sidiği döktü.. sonra adam kokuya sıçyarak uyandı bakkala kadar yuvarlandıç..
10 YorumlaBir kıza hoşlandığını söyle demişlerdi bana
Sevmek ve hoşlanmak aynı şey değildir aşık olursan seversin hoşlanırsan beğenirsin10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen evli bir kızı sevmiştim arkadaşta bana üzülme ayırır sin sen istersen demişti 🤣🤣🤣
13 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılNasıl olmamalı
Cevap sahibi+1 yılYani beğenince ne güzel ayırır kendine âşık edersin
"Erkek değil mi o yapacak, kendini ağırdan sat, o sana gelsin hep."
Feminizm bu değil ya :) çok kötü bir tavsiyeydi ve dinlemedim.10 Yorumla
+1 yılKocan çalışsın sen ye boş ver ne çalışcan diyenler var ya inanabiliyo musunuz şu çağda bile🤦♀️
10 YorumlaKıza kötü davran
Ulan mal
Kız niye insan değil mi20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,2b cevap paylaştı.
+1 yılİyi insan olma.
Kimse hayatına iyiyi sokmak istemiyor.
maalesef ki istemiyor.
Evet öyle istediklerini her platformda söylüyorlar doğru.
Ama sadece dile getiriyorlar, gerisi sadece bir göz yaşı.
Son cümle;
Erkekler kapatılsın.00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Herşeyini ver ona ( bedenini, ruhunu) köle ol denmesi
10 Yorumla
+1 yılKimseyi kendinden fazla sevme dediler kendimizi sevelim derken egoist diye de damgaladılar..
10 Yorumla"boş ver seni hak etmemiş" tavsiyesi
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 650 cevap paylaştı. Genelde bir ilişkim olmadığı için hep ben veriyorum çevreme.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. takma gecer... :D bende biliyom gececek ya..
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılSana maddi yatırım yapmayan erkekten uzak dur gibi cümleler.
10 Yorumla Başkalarının düşüncelerine göre hareket edip hatalar yapmam.:)
10 Yorumla
+1 yılİlişki konusunda kimseden tavsiye almam kimseye tavsiye vermem.
10 Yorumla"unutamıyorsan başka birini bul, çivi çiviyi söker"
Yapılabilecek en kötü şeyi tavsiye olarak söylüyorlar.10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
+1 yılAşık olduğun kişiyle aynı ortamdaysan beyninden onu izole et, görmezden gel söylemleri. İnsan bunu yapamıyor.
10 Yorumla yok çünkü yıllardır yalnızım 28 yaşında insan yıllardır nasıl yalnız kalabilir anlamıyorum skeyim bu jayatı
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHerseye evet de alttan al sakin ol affet diyenler hangi kafada
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılKimseyi sevme nasihati vardı
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılTaktik yapmam gerektiği
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Kimseden aşk konusunda tavsiyeler almam desem.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Konuşmak istemese de peşini bırakma sen peşinden koşmaya devam et
00 Yorumla
+1 yılSeviyorsan asla bırakma peşinden koştu. Tek taraflı çabayla sadece kendini yorarsın kimseye bir yararı olmaz.
10 Yorumla
+1 yılKendi kaybeder🙄🤷🏼♀️
13 Yorumla- +1 yıl
Haklısın. ama Sadece avuntu😄
Amaaaannn boş ver ya severse döner zaten 🤣🤣🤣
14 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Adil Yıldırım'ın aşk tavsiyeleridir
15 Yorumla
+1 yıl2014 yılında aynı iş yerinde çalıştığım bir kıza açılmıştım, ona aşık olduğumu falan söyledim o ise bana ; " sana bir kız arkadaşım var istersen onu ayarliyim demişti 😀🙄 aşkın ne olduğunu bilmeyen biriymiş ne yazık ki.
00 Yorumlaher şey güzel olucak olmuyo ama şunu öğrendim sevdiğin insan la tartışmak bile ayrı bir güzelliği oluyo
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 587 cevap paylaştı. BİR YAR GIDER BİN YAR GELIR.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılsevgilin izin vermiyorsa yapmayacaksın... demişti bi arkadaşım zamanında
10 Yorumla
+1 yılGöbek yapıyor tavsiye.. Teşekkürler :))
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 584 cevap paylaştı.
+1 yılZamanla düzelir, değişir.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 854 cevap paylaştı. Anlat anlat en sonunda yapacak bsey yok 😒
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılKaçan kovalanır aptallığı.
10 Yorumla
+1 yılher konuda şüphe duymak
10 Yorumla- Devamını Gör (28)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 