Sizce burdan 10 gün boyunca konuşup 30-35 saat vakit geçirdiğiniz insana karşı hisler olabilir mi detaylara bakabilir mısınız?

Biri vardı 10 günde 30-35 saat zaman geçirdik

Yorumlarından geçmişte platonik olduğu ve hâlâ unutamadığı biri olduğunu öğrendim

Bunu öğrendiğimi söyleyince sen bunu nerden öğrendin ben kimseye anlatmam bunu bu konu benim için çok hassas ve istemsizce ciddileşiyorum dedi

Tamam o zaman hiç yaşanmamış gibi yapalım dedim olmaz her konuştuğumuzda konuşmanın enerjisi düşer dedi

Ben de o halde konuşmayalım dedim evet ben de öyle dicektim dedi

Ertesi gün yazdı kendimi kötü hissediyorum, yanılmışım dedi

Bana bu duyguyu yaşatan ikinci kişisin dedi

O kişiyle hiç konuşmadığım halde etkiliyordu beni seni de hiç görmediğim halde etkilendim dedi

Sizce gerçekten hisleri olabilir mi sanaldan böyle birini sevmek mümkün mü

Sizce burdan 10 gün boyunca konuşup 30-35 saat vakit geçirdiğiniz insana karşı hisler olabilir mi detaylara bakabilir mısınız?
Cevapla