Biri vardı 10 günde 30-35 saat zaman geçirdik
Yorumlarından geçmişte platonik olduğu ve hâlâ unutamadığı biri olduğunu öğrendim
Bunu öğrendiğimi söyleyince sen bunu nerden öğrendin ben kimseye anlatmam bunu bu konu benim için çok hassas ve istemsizce ciddileşiyorum dedi
Tamam o zaman hiç yaşanmamış gibi yapalım dedim olmaz her konuştuğumuzda konuşmanın enerjisi düşer dedi
Ben de o halde konuşmayalım dedim evet ben de öyle dicektim dedi
Ertesi gün yazdı kendimi kötü hissediyorum, yanılmışım dedi
Bana bu duyguyu yaşatan ikinci kişisin dedi
O kişiyle hiç konuşmadığım halde etkiliyordu beni seni de hiç görmediğim halde etkilendim dedi
Sizce gerçekten hisleri olabilir mi sanaldan böyle birini sevmek mümkün mü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer