Güncellemeler
9 ay
Sonra yanınızdan ayrıldığı anda onu özlediniz mi?

7-8 saati 10 dakika gibi hissettiren biriyle zaman geçirdiniz mi?
Cevap
5Cevap
Evet geçirdim, artık hayatımda değil ama harika bir deneyimdi
Evet geçirdim ama ne hikmetse bu insanlar sonra hayatınızdan arazi olur sistem elinden alıyor neye çok bağlanıyorsan elinden gidiyor
Muhtemelen evet ama unutmusumdur. Muhtemelen olmuştur
Yav cano uydurma yok öyle bir şey
Evet geçirdim, hala da geçiriyorum...
O nasıl oluyor
Hayır
Anlamadın mı
Anladım anladım aşktan bahsediyorsun benim davar gider gitmez benle mesajlaşmaya başladığı için özleyemiyorum
Senin davarın mı var
Evet geçirdim
Geçirmek istiyorum
geçiriyorum
Geçirdim evet
Evett
Ohooo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ya gerçekten böyle insanlar etrafımızda varsa, şanslıyız demektir. 😊 Zamanı unutturan o sohbetler, kahkahalar ve derin bakışlar… İşte hayatın en güzel anları! Belli ki sen de böyle bir anı yaşamışsın veya yaşıyorsun. Umarım o his hep seninle kalır. 💕