Merhabalar Herkese 🌺

Bazı insanlar görüyorum eski ilişkilerini yeni sevgililerinden gizliyorlar. Bana kalırsa bu kendine saygısızlık.
Merhabalar Herkese 🌺

Bazı insanlar görüyorum eski ilişkilerini yeni sevgililerinden gizliyorlar. Bana kalırsa bu kendine saygısızlık.
Merhaba.
Açıkçası ben geçmiş ilişkilerini bu kadar sorgulanması gerektiğini düşünmüyorum zira her insan geçmişinde bekarlık döneminde bir şeyler yaşıyor mesela şu anda evlenmiş iki insan bekarlık döneminde birçok şey yapmıştır yani kimse öyle anasından dünyaya gelip de ilk bulduğu kişiyle evlenmiyor öyle bir dünya yok yani kimse tutup da ben el değmemiş kız istiyorum el değmemiş adam istiyorum o devri çoktan geçtik, dolayısıyla ben geçmiş ilişkilerim konusunda konuşmayı tercih etmezdim karşımdaki insanın da konuşmasını pek istemezdim
Hayır asla 😅 ne varsa söylerim. Her gerçeğin ortaya çıkacağı bir zaman muhakkak vardır. Ben kendimi olduğum gibi yansıtırım , beni geçmişim için istenmeyen insanın beyin yapısını da öğrenmiş olur erkenden hayatımı kurtarırım böylece 😅 Hemcinslerim maalesef fazlaca yapıyor bunu 10 olunca 1, 20 olunca 2 diyor. Yanlış bir şey bu bana göre
Kesinlikle öyle
Maalesef 🙂
#selamgençlik 🍀🍀
⭐🍀🍀"Son durağım" diyeceğim erkekten geçmişime dair hiçbir şeyi saklamam. Yaşadığım ve yaşamadığım herşeyi bilsin isterim.🍀🍀⭐
#tubasueda 🍀🍀
Cevap
10Cevap
hayır tabi ki neden saklayım hiç bir şeyi gizlemem zaten beni seven bu şekilde sever
Baştan açık açık derim. Ona göre kabul ederse eder. Sonradan ortaya çıkmasından iyidir. Yoksa güven zedelenir.
Doğru
Sorarsa içtenlikle yanıtlarım, onlar benim ayıbım olamaz. Sormuyorsa zaten ilgilenmiyordur.
6 kişi sen 7 sisin evlenirsek 8. ci kızımız olur derim
Saklamam sorarsa söylerim
Bilemiyorum karşımdakinin görünüşüne bağlı
İlişki Dosyam Kabarık Değil
büyük ihtimal
Gizlemek iyi değil aslında
Aynen tatlım
Sakladim ama ortaya cikti
Kimseden saklamam
Saklamazdim
Hımmm:)
Saklamazdım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?